Sidste år snakkede vi om at lave noget webbaseret
news, og eventuelt bruge
webdesigngruppen.dk
som domæne. Der var en del der ødelage det, jeg
husker ikke hvem, men nu har jeg fået regningen på
det næste år fra DK-Hostmaster - puh, 45 kroner;o)
Skal jeg bare nedlægge domænet, eller der der en
der vil overtage det?
Vores møder kører fortsat fra
http://vebel.dk/wdg, men
om der sker noget i år, er fortsat uvist - er der interesse
derude?
Sidste år var vi seks personer, og vi hyggede os
gevaldigt i hinandens selskab i Viborg - skal vi have
det fjerde møde?
--
Allan Vebel
http://vebel.dk