Fejl i udregning i JavaScript

Kim Ludvigsen

Jeg kæmper med et JavaScript, hvor brugeren skal kunne vælge en valuta,
som priser skal vises i.

Jeg har lavet et testside:
http://kimsside.dk/valuta.php

Ved første ændring virker det tilsyneladende fint, men skifter man lidt
mellem de forskellige valutaer, opstår der større og større fejl.

Jeg går ud fra, at det er fordi, det ikke er det rigtige beløb, der
bruges til udregningen ved efterfølgende valg, men jeg kan ikke
gennemskue, hvor det går galt. Nogen der kan gennemskue problemet?

Bemærk, at der også opstår forskel på den øverst nævnte kurs og så
udregningen i priseksemplet.

Det skal siges, at mine evner udi JavaScript er yderst ringe, jeg kan
lige finde ud af at kopiere andres script, og så foretage meget små
ændringer, hvilket også er, hvad jeg har gjort her.

Krydspost webdesign og clientside, opfølgning til clientside.

--
Mvh. Kim Ludvigsen