DR TV's nye hjemmeside

Martin Larsen

Hvad synes I om DR TV's nye design?

https://www.dr.dk/drtv/

Jeg synes det er meget brugeruvenligt at man nu hele tiden skal scrolle
sidelæns for at se indholdet. Sidelæns rulning giver generelt en dårlig
brugeroplevelse.

Helt galt er det med TV-oversigten

https://www.dr.dk/drtv/tv-guide?channel_group=all

som er vendt 90 grader i forhold til før hvor kanalerne var for oven og
tidspunkterne nedad.

--
tv4ever.dk
bedrevejr.dk

Klaus Alexander Seistrup

Martin Larsen skrev:

> Hvad synes I om DR TV's nye design?

Det er helt gakket.

> Helt galt er det med TV-oversigten

Enig.

Jeg har ikke fjernsyn og ser kun meget sjældent udsendelser fra DR på
nettet. Jeg gætter på at nu kommer det til at ske endnu sjældnere, for
nu er det ikke længere enkelt at se hele dagens program på én gang.

Hvis jeg har brug for at se programoversigten fremover, tager jeg det
nok bare på tekst-tv på nettet (DR1: S301-303; DR2: 304-306).

--
🐸 Klaus Alexander Seistrup

Kurt Hansen

Det vandrette kan jeg godt leve med, men det er kun muligt at vælge
blandt de programkategorier som de har valgt at stille til rådighed.

Det betyder at man ikke kan vælge de kanaler fra som man ikke har og
dermed kun få vist de kanaler man faktisk har mulighed for at se.

Det har jeg skrevet til dem og faktisk svarede de. De skriver at de har
modtaget mange henvendelser om netop dette og at de nu vil sende ønsket
videre i systemet.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Martin Larsen

On 19/11/2019 06.27, Kurt Hansen wrote:

> Det har jeg skrevet til dem og faktisk svarede de. De skriver at de har
> modtaget mange henvendelser om netop dette og at de nu vil sende ønsket
> videre i systemet.

Jeg har netop erfaret at den gamle TV-guide stadig kan tilgås:

https://www.dr.dk/tjenester/program-guide/

--
tv4ever.dk
bedrevejr.dk

Dennis Munding

Man kan også bruge https://www.tvguide.dk/ ;-)

--
Med venlig hilsen

Dennis Munding

Kurt Hansen

Jaeh, jow, men skal jo logge ind for at se sine favoritkanaler og de har
f.eks. "Viasat History", så jeg ved ikke rigtig ...

Kurt Hansen

Skulle have været - og de har IKKE f.eks. "Viasat History"

Bjarne Jensen

TV-oversigten er en katastrofe!