Flere sider med samme indhold ...

Kurt Hansen

Jeg erindrer svagt (jeg er 68 og ved at gå i barndom) at Google straffer
en hvis man har to eller flere sider med samme indhold.

Vi har en engelsk hjemmeside (https://www.danacord.dk/index2.html)
- og to webshops:
https://www.danacordbutik.dk + https://www.danacordbutik.dk/shop

Jeg har ingen anelse om hvor mange der bruger Google til at finde
klassiske CD'er.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Krabsen

Den 10-12-2021 kl. 09:57 skrev Kurt Hansen:
> Jeg erindrer svagt (jeg er 68 og ved at gå i barndom) at Google straffer
> en hvis man har to eller flere sider med samme indhold.

> [...]

I kunne overveje at lægge de internationale sider på

www.danacord.com ( alt. '.eu')
www.danakordshop.com

> Jeg har ingen anelse om hvor mange der bruger Google til at finde
> klassiske CD'er.

Jeg kender ikke jeres hollandske webhotel, og der er ikke meget info på
deres site, men hvis I har webstatistik på jeres domæner, kan den
normalt fortælle noget om hvor de besøgende 'kommer fra'.