"Nemt" program til hjemmeside ?

Olsen

Ang. http://www.visensvennerkalundborg.dk/

Vores webmaster meldte fra, så i min naivitet sagde jeg ja til fortsat at
opdatere vores hjemmeside.
Den er opretter med wysiwyg web builder 12.

Men jeg fatter minus af programmet.
Blot det at lægge foto op fra sidste aften er et hestearbejde.

Findes der ikke et rimeligt nemt program til hjemmeside ?

Jeg skal jo blot køre videre i skabelonen med at:
1) lave en mappe med foto fra sidste aften

2) en simpel brødtekst med oplysning om næste aften

Jeg er parat til at starte forfra, da jeg ikke synes om sidens design.

\Olsen

---
Denne e-mail blev kontrolleret for virusser af Avast antivirussoftware.

Dennis Munding

> ---
> Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
> http://www.avg.com

Hvis det skal være en såkaldt "wysiwyg" editor, så er mit bedste bud
WordPress.

Har du selv lyst til at begive dig ind i html- og css-verdenen, så kan
jeg varmt anbefale SublimeText 2 (shareware).

Og skulle du få brug for hjælp til ovenstående, så kan jeg godt hjælpe
dig med det også. :-)

Dennis Munding

Krabsen

Den 19-03-2018 kl. 15:06 skrev Dennis Munding:

> Hvis det skal være en såkaldt "wysiwyg" editor, så er mit bedste bud
> WordPress.

Enig. Et af de mest intuitive CMS-systemer på markedet. :-)