Primitiv hjemmeside

Kurt Hansen

Ved en fejl kom jeg til at poste dette indlæg i html-gruppen. Da der
ikke er nogen der har svaret forsøger jeg her:

Jeg skal lave en helt enkel hjemmeside, der indeholder luftfotos af en
landsby. Jeg forestiller mig en centreret og responsive side med en menu
med gadenavne og derunder en en undermenu med husnumre.

Kan jeg finde en skabelon nogen steder?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Krabsen

Med mindre du vil lave det hele selv i html/php, så ville jeg starte med
at kigge på WordPress.
Det kan lyde som overkill, men der kan jo vise sig ekstra behov senere,
og så er det træls at skulle lave det hele om igen.

En WordPress installation lyder voldsomt, men de fleste webhoteller har
'1-klik'-installation..

Kurt Hansen

Jeg har tidligere prøvet WordPress, men til denne opgave er det
overkill. Jeg vil bare gerne lave en menu med tre niveauer: adresser,
gadenavne og gadenumre. Det MÅ kunne lade sig gøre i HTML/CSS.

Jeg var i tvivl da jeg skrev mit indlæg og kom derfor til at bringe det
i både "webdesign" og "html" uden at sætte FUT. Det beklager jeg.

Henning har svaret i "html", men ikke fyldestgørende og en follow-up fra
mig har ikke affødt nogen reaktion.

Jeg mener at have fundet en løsning der er velegnet til formålet:
https://www.w3schools.com/howto/howto_css_menu_horizontal_scroll.asp

- men de der interne links kan jeg ikke finde ud af