Kan jeg købe lidt hjælp her?

Kurt Hansen

Som andet steds nævnt (se tråden "Hvad laver jeg her?" i HTML-gruppen)
er jeg pisket til at droppe tanken om en ny og tidssvarende hjemmeside
med integreret webshop som afløsning for
https://www.danacord.dk/index2.html.
Jeg vil gerne undgå en masse palaver om dette - blot konstatere at sådan
er det :-(

Jeg har kradset lidt i overfladen, bl.a. om DIV-design, men det fører jo
straks en masse andet med sig. Jeg må erkende at jeg for flere år siden
er sakket bagud med manuel kodning. At (på det nærmeste) at starte fra
scratch orker jeg næsten ikke :-(

Er der en her der vil hjælpe mig med at opdatere varesiderne i højre
frame? - gerne mod en kraftig håndfuld klassiske CD'er eller nogle
flasker rødvin, men et mindre kontant honorar kan vi nok også finde ud af.

P.S. Jeg lavede en gang en tilpasning af en skabelon jeg fandt på nettet
(https://www.danacord.com/CSS-mesteren/index.html). Det var måske en ide
at gå videre med? Den er baseret på
https://www.w3schools.com/css/tryit.asp?filename=trycss_grid_layout_named.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kurt Hansen

Den 16/08/2019 kl. 10.45 skrev Kurt Hansen:

> P.S. Jeg lavede en gang en tilpasning af en skabelon jeg fandt på nettet
> [...]

Gimmerlie lidt tid til at afprøve denne. Måske kan jeg selv klare det.

David Eriksen

Nu er du jo ikke mest kendt for at lave mirakler

--
David Eriksen

Kurt Hansen

Det er nu ikke helt rigtigt. Hjemmesiden fik rosende omtale i et engelsk
musiktidsskrift for 20 år siden :-)