Re: PHP/MySQL problem med timestamp

Jan Hansen

Dennis Munding skrev:

> Dit forslag vandt i lodtrækningen (jeg er for grøn i php til at bruge
> Arnes, som jeg dog vil gemme til læring. :-)).
>
> Tog mig lidt tid at få det til at virke (igen fordi jeg er en "noob") og
> så måtte jeg lige ændre en enkelt variable - $idag.
>
> Den satte jeg = strtotime(date("j-n-Y")), da jeg ellers ikke ville få
> alle de ønskede rækker med.

Det er jo godt nok, det kom til at virke. Men jeg har nu fået lavet en
fejl mere - års jubilæum vises kun 6 dage i stedet for 7.
I stedet for "større end" skulle der stå "større end eller lig med" for
at få den 7. dag med:

if ($temp >= $sidsteuge && $temp <= $idag) return (12*($aktueltaar-$aar));

--
mvh Jan.
Help Microsoft stamp out piracy. Give

Dennis Munding

Jan Hansen wrote:

> [...]
> for at få den 7. dag med:
>
> if ($temp >= $sidsteuge && $temp <= $idag) return

Det er hermed rettet.
Endnu en gang tak - også for heads-up på sidstnævnte. :-)

Har også fået det lavet som et slideshow med lidt jQuery, som dog lige
skal modificeres en anelse - men alt i alt er både jeg og ejer meget
tilfredse. :-)

Dennis Munding