web.config fil i classic asp

runeof...@gmail.com

Jeg har to problemer med classic ASP,

1. Jeg vil gerne have en dynamisk robots.txt. Dette fordi jeg vil gerne vide, hvilke requests, som bliver lavet til den opg så reagere på det (bla. logge det).

2. Brugerdefineredere fejlsider. Jeg kunne godt tænke mig brugerdefineret fejlside for fx. 404.

Dette har jeg læst, skal gøres i web-config, og er muligt (skulle være muligt) med IIS7, som jeg er ret sikker på min hoster bruger - eller nyere.

Hvordan ser en sådan web-config fil ud? Jeg har ingen liggende i root eller andre steder, så jeg skal vel lave en.

Nogle forslag?

MVH
Rune Jensen

--