On 26 Dec., 02:00, "Allan Vebel" <s...@do.not> wrote:
> Kurt Hansen skrev:
>
> > Ingen der har mødt Allan Vebel i den fysiske verden
> > kan vel være i tvivl om mandens redelighed i handel
> > og vandel og det er derfor ved at være lidt af en
> > belastning, at være vidne til denne bizzare forfølgelse.
>
> Tak, Kurt! Jeg ved heller ikke lige hvad der går af Bo
> og hans forfølgelse af personer - er det ikke bare
> hans varemærke?
Det er svært at konkludere direkte hvem det er, det kan også være en
ny troll. Men han kan i hvert fald ikke stave, hans IQ må være omkring
en 3-4 årigs, og han har absolut ingen interesse i og tydeligvist
absolut ingensomhelst viden om webdesign heller.
Men han har åbenbart lige fundet ud af hvordan man futter, så han er
nok bare glad over, at han kan noget i det hele taget, som er "teknisk
svært".
MVH
Rune Jensen