Giv mig feed-back på mit website med herresmykker, damesmykker og accessories

morte...@gmail.com

Hej alle,

Vi har netop opbygget vores webshop, og jeg vil rigtigt gerne have noget ris og ros for siden.. håber i vil give mig lidt input til den videre udvikling af siden...

www.haisler.dk

På forhånd tak.

/Morten

Karl Erik Christensen

Jeg ville nok gøre noget ved de 32 fejl og 28 advarsler:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.haisler.dk%2F

Den nederste halvdel af forsiden har meget lange linjer, hvilket gør dem
svære at læse.
Centrering af linjerne hører vist fortiden til :-)

Du skulle overveje noget responsive deign - for hvad med tabletter og
mobiler?

Ellers et udmærket og "anonymt" design, som ikke kan fornærme nogen :-)

Karl Erik.

scootergrisen

Den 01-09-2013 12:57, morte...@gmail.com skrev:
Der skulle næsten stå en beskrivelse under haisler logoet som kort
beskriver hvad det er haisler er.

For eksempel :
Haisler
Smykker og tasker (med mindre skrift)

Det samme i <title> der står bare haisler.dk.

Gratis levering* logoet som er sat oven på billederne er meget
komprimeret. Altså ligesom du har taget et dårlig JPG billede og sat det
oven på også gemt det som JPG igen, det mister kvalitet men det var
sikkert heller ikke godt til at starte med.

Står meget tæt :
Tilbud Nye varer Salgssucceser Kontakt os
Salgsbetingelser Om os

Hvid gennesigtig baggrund på dropdown menuen virker ikke så godt når
baggrunden på hjemmesiden også er hvid.

For meget tekst neder på siden

"Vis i fuld størrelse" er vist unødvendig når det er mere logisk og
klikke på billederne.

"Reference : BA3039" hvad skal kunden bruge det til ?

" Sorter efter --" -- burde vel hedder dato ?

Jeg syntes det virker meget godt når folk skriver kontakt oplysninger
som email og cvr nummer og telefonnummer nederst på hjemmesiden så den
altid er hurtig og let og få fat i.

Karl Erik Christensen

Den 01-09-2013 13:54, Karl Erik Christensen skrev:
> Ellers et udmærket og "anonymt" design, som ikke kan fornærme nogen :-)

Vil lige tilføje at jeg bifalder priserne :-)
Ikke noget med 199,99 kr. - nej, 200,00 kr. SÅDAN.

Men "ægte læder" er ikke synderlig tillidsvækkende.
Er det "ægte nappa læder" eller hva'?

Forbrugerne bliver jo mere og mere kvalitetsbevidste (satans osse).

Sæt "Fri fragt" til 500 kr. - så sælger du mere :-)

Karl Erik.

scootergrisen

> Du skulle overveje noget responsive deign - for hvad med tabletter og
> mobiler?

Det ser eller meget godt ud på min mobil, der er en mobiludgave af
hjemmeside. Så er der link til at se det fulde site. Men når man trykker
på det kan man ikke komme tilbage til mobil udgaven.

Der er nogen steder når man bestiller hvor det står noget på engelsk.

Og på mobiludgaven stod der hvor man blandre til næste siden oven i
hinanden.

Karl Erik Christensen

Den 01-09-2013 13:58, scootergrisen skrev:
> Hvid gennesigtig baggrund på dropdown menuen virker ikke så godt når
> baggrunden på hjemmesiden også er hvid

Behold endelig den hvide baggrund.
Kun grise får flere unger jo flere sprælske farver der er i stalden.

Karl Erik.

Karl Erik Christensen

Den 01-09-2013 14:39, scootergrisen skrev:
> der er en mobiludgave af hjemmeside

Med responsive design kan man nøjes med kun een version af sitet - med
deraf følgende mere enkelt vedligehold.

Karl Erik.

scootergrisen

Ja men der er formodentligt ikke noget kode personen selv har lavet.

Karl Erik Christensen

Hvorfor så bede om feed-back?

Tror du han er så snu, at det bare er for at lokke kunder til? :-)

Karl Erik.

scootergrisen

Fordi man efterlyser feedback behøver det jo ikke være koden.