Er der en der vil tjene et par flaske rødvin ?

Bo M. Mogensen

Min onkel er død - jeg har lavet den her beskedne minde side . ja side
og side er så meget sagt et html ark - tænker der måske er en der vil
hjælpe mig med at rette den til - der mangler lige noget billeder

http://www.b2mm.dk/JHS.html

Mv Bo M. Mogensen

Dennis Munding

Kondolerer.

Nu skriver du ikke, hvad "rette den til" indebærer, så det er lidt
svært at svare på...

Personligt ville jeg finde en god text editor til formålet og gøre brug
af css - også selv om det kun er en enkelt side. :-)

Af text editorer kan nævnes NotePad(++), SublimeText(2,3,4) og der er
sikkert mange flere, men jeg kender kun til de nævnte, som jeg varmt
kan anbefale.

--
Med venlig hilsen

Dennis Munding

Bo M. Mogensen

Den 11-12-2021 kl. 18:14 skrev Dennis Munding:

Hej Dennis :)

> Kondolerer.

tak

> [...]
>

> Personligt ville jeg finde en god text editor til formålet og gøre brug
> af css - også selv om det kun er en enkelt side

er det noget du gider se på ?

Mv Bo

Dennis Munding

Som nævnt, så er det svært at svare på, når du ikke uddyber, hvad det
er, du gerne vil have lavet. :-)

Bo M. Mogensen

Den 12-12-2021 kl. 19:24 skrev Dennis Munding:

Hej Dennis

> Som nævnt, så er det svært at svare på, når du ikke uddyber, hvad det
> er, du gerne vil have lavet.

jeg skal lige have sat et par billeder på eller 4 af noget kunst tænker
hvis du bare gider gå koden igennem og rette den for fejl så ...

Mv Bo

Dennis Munding

Hvis du tilføjer det sidste indhold, så kan jeg kigge på det i
weekenden. :-)

Bo M. Mogensen

Den 14-12-2021 kl. 15:07 skrev Dennis Munding:

> Hvis du tilføjer det sidste indhold, så kan jeg kigge på det i
> weekenden.:-)

Hej Dennis
tiden er stukket af fra mig skal lige have billeder fra ,min fætter
Mv
Bo