Et par spørgsmål om CSS

Kurt Hansen

Jeg har saxet lidt fra denne side:
https://codepen.io/madebyclint/pen/OPjoBo

Min test ligger her:
http://Danacord/test/test3.html

Hvorfor er "kolonnerne lige brede"?

- og hvordan får jeg tilpasset kolonne fire så den lille pil kommer til
at stå ud for tekstlinjerne?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kurt Hansen

Den 21/03/2021 kl. 13.51 skrev Kurt Hansen:
> Min test ligger her:
> http://Danacord/test/test3.html

Øv. Skulle være:
http://Danacord.dk/test/test3.html

Kurt Hansen

Den 21/03/2021 kl. 14.02 skrev Kurt Hansen:

> Øv. Skulle være:
> http://Danacord.dk/test/test3.html

Hmmm, det var jo ikke meget respons. Har jeg udtrykt mig uklart?

Erik Ginnerskov

> [...]
> http://Danacord/test/test3.html
>
> Hvorfor er "kolonnerne lige brede"?
>
> - og hvordan får jeg tilpasset kolonne fire så den lille pil kommer til

Min Firefox vil ikke vise mig din tegnkodning, så ...
Men hvis du efter hver pil tilføjer en   - vil det så udlignes?

--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov

--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

Kurt Hansen

Den 28/03/2021 kl. 14.12 skrev Erik Ginnerskov:

> Min Firefox vil ikke vise mig din tegnkodning, så ...
> Men hvis du efter hver pil tilføjer en   - vil det så udlignes?

Nu kan det være lige meget, jeg har opgivet projektet, men nej ... det
gjorde ingen forskel.

Erik Ginnerskov

Den 30-03-2021 kl. 17:16 skrev Kurt Hansen:

> Nu kan det være lige meget, jeg har opgivet projektet, men nej ... det
> gjorde ingen forskel.

Jeg tror, problemet ligger i, at grafikken med din pil ikke er så høj
som afstanden fra en skrivelinje til den næste. Prøv at øge grafikkens
højde f.eks. med 5 pixels anbragt øverst - uden at øge pilens dimensioner.

Kurt Hansen

Den 30/03/2021 kl. 22.44 skrev Erik Ginnerskov:

> Jeg tror, problemet ligger i, at grafikken med din pil ikke er så høj
> som afstanden fra en skrivelinje til den næste. Prøv at øge grafikkens
> højde f.eks. med 5 pixels anbragt øverst - uden at øge pilens dimensioner.

Så simpelt og så genialt. Den tanke var aldrig faldet mig ind. Nu bruger
jeg tippet i mit nye projekt. Mange tak for hjælpen :-)