Menu i separat dokument?

Kurt Hansen

Hvis jeg laver en menu som løbende tilføres nye menupunkter, så er det
jo uholdbart at hvert dokument indeholder alle hele menukoden. Hver gang
der tilføjes et nyt punkt, så skal alle de andre dokumenter jo rettes.

Menuen skal bare være tilgængelig på alle sider. Kan der laves en finte?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Henning

https://www.w3schools.com/howto/howto_html_include.asp giver en løsning.

Jeg har tidligere brugt den en del.

/Henning

Kurt Hansen

Just præcist. Det var lige det jeg gerne ville lave. Jeg skal dog have
det tilpasset til min opgave. Den kan ses her:

http://www.towle.dk/client.html

Henning

Den 16.05.2022 kl. 10.34 skrev Kurt Hansen:

> Just præcist. Det var lige det jeg gerne ville lave. Jeg skal dog have
> det tilpasset til min opgave.

Det er det opgaven gå ud på. Nu har du fået et værktøj til at løse
opgaven med. ;-)

Jeg ville nok lægge java-scripåtet i en separat fil, da det jo også skal
være det samme på alle sider.

/Henning

Lisbet L

Undskyld at jeg bryder ind her, men jeg kan efter mange års fravær fra gruppen ikke finde ud af, hvordan jeg sender et selvstændigt indlæg. Hvordan gør jeg?
Venlig hilsen Lisbet

Lisbet L

Undskyld igen. Jeg har fundet ud af det!