CSS bøvl.

Henning

Hej

Jeg har lidt bøvl med kombinationen af w3-css og leafletjs.

https://www.alslug.dk/index.md

Mit problem er at kortet smutter over menuerne når der scrolles, og hvis
det passer med at en menu burde poppe op over et kort, er det stadigvæk
kortet som er øverst.

Det er noget rod. Specielt på nogle af de andre steder for jeg bruger
samme kort-setup, hvor der er større kort i fuld brede.

Jeg har forsægt at fifle med z-index og et par andre ting, men uden at
ramme den rigtige konbination.

Er der nogen som har en ide til hvordan jeg får løst problemet?

På forhånd tak.

/Henning

Kim Ludvigsen

Den 17.05.2021 kl. 20.11 skrev Henning:

> Jeg har forsægt at fifle med z-index og et par andre ting, men uden at
> ramme den rigtige konbination.

Prøv at sætte z-index i css i stedet som en style på elementet:
.w3-top {
top: 0;
z-index: 9999;
}

--
Mvh. KIm Ludvigsen

Henning

Bingo. Så kører det.

Jeg mener da at have læst et sted at style på et element overrider
class-css, så under mig at det ikke virker.

But so be it. Hvis det er alt der skal til, så går det nok.

Tak for hjælpen

/Henning