Kox i kukkassen (danacord.dk)

Kurt Hansen

Jeg har haft et par blodpropper i hjernen, så jeg famler mig frem da jeg
er den eneste i firmaet der ved noget om HTML - eller rettere: vidste :-(

Hvordan er det nu man får en tabelcelle til kun at have bredden på den
tekst den indeholder? Det drejer sig om linjen med "The webshop is ...".

https://www.danacord.dk/index2.html:
Den hvide, lodrette stribe ved jeg ikke hvor kommer fra og
"Welcome"-menuen er også blevet bredere end de der følger nedenunder.

Se kildekoden her: https://www.danacord.dk/kildekode.txt
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kurt Hansen

Ingen bud på dette?

Kurt Hansen

Der er ikke meget liv her. Hvor finder jeg en HTML-side (på dansk)?

Kurt Hansen

Altså et forum hvor man kan spørge om hjælp.

Jørgen Nielsen

Det kan jeg ikke finde på dansk.

Men fandt dette
31 gratis kurser
<https://www.nemprogrammering.dk/>

<https://www.html.dk/tutorials/html/>

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Kurt Hansen

Den 07/02/2023 kl. 21.54 skrev Jørgen Nielsen:

> Det kan jeg ikke finde på dansk.
>
> Men fandt dette
> 31 gratis kurser
> <https://www.nemprogrammering.dk/>
>

> <https://www.html.dk/tutorials/html/>

Okay, så ta'r vi den på engelsk.

Kurt Hansen

Jeg fandt en side (https://www.amp-what.com), men det er da ikke til at
huske de forskellige varianter.

Jørgen Nielsen

torsdag, 09-02-2023, Kurt Hansen skrev:
> Jeg fandt en side (https://www.amp-what.com), men det er da ikke til at huske
> de forskellige varianter

Hvis du klikker på "World Languages" i bunden af siden kan du få vist
tegnene for et enkelt land, Dansk eler Fransk.

Måske en mulig måde at huske dem på
Marker resultatet, kopier og sæt ind i Word for hvert sprog du har brug
for og print.