Problemer med iframe

1 view

Kurt Hansen

Jeg har en linje i min php-fil til vores webshop:

<iframe frameborder=0 width=100% height=350
src="https://danacord.dk/responsive_kalender.html"></iframe>

Jeg har bl.a. denne mappe på serveren:
danacord.dk

Når jeg refresher index.php og uploader "responsive_kalender.html" til
mappen, så ser det således ud:
https://www.danacordbutik.dk/

- selv om jeg har redigeret "responsive_kalender.html".

Den kan ses her:
https://danacord.dk/responsive_kalender.html

Hvad går galt? Kan det gøres på en anden måde?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Bertel Lund Hansen

Den 09.12.2022 kl. 06.32 skrev Kurt Hansen:

> Jeg har en linje i min php-fil til vores webshop:
>
> <iframe frameborder=0 width=100% height=350
> src="https://danacord.dk/responsive_kalender.html"></iframe>

Ikke helt. Der står <!-- foran og --> bagved. Det gør den til en
HTML-kommentar der ingen effekt har.

--
Bertel

Kurt Hansen

Nå ja, men dem fjerner jeg når den ikke skal vises. Jeg vil jo ikke
forurene forsiden af webshoppen med noget der er forældet.

Bertel Lund Hansen

Den 09.12.2022 kl. 09.05 skrev Kurt Hansen:

> Nå ja, men dem fjerner jeg når den ikke skal vises. Jeg vil jo ikke
> forurene forsiden af webshoppen med noget der er forældet.

Jeg forstår ikke helt sætningen. Men så længe de er der, kan du ikke se
din iframe. Jeg troede at det netop var det der var dit problem.

--
Bertel