Keyboard events til ordspil

Peter Nicolaj

Jeg er gået lidt i stå med et såkaldt "Jumble word game".

Spillet fungerer som både drag & drop og med keyboard tastatur.

Jeg har sat begge dele op. Men har ikke nogen ide om hvordan jeg
kan få keyboard tastaturet til
at root'e bogstav-brikkerne, og hvordan jeg får keyboard
tastaturet til at læse hvad der er de rigtige bogstaver, hvor og
hvornår. (det aktuelle ord loades eksternt til et tekstfelt)

Ved ikke om det giver mening.

Jeg har et link her, og det drejer sig om frame 2 i actionscript
lagende 'keyboard' og 'AS'.

Ethvert forslag er velkommen.

http://neweye.dk/proto_2.10.fla

- Pædagogiske tutorials på dansk