Nogle Flash dokumenter vises ikke i Chrome

Peter Nicolaj

Hej,

Jeg har problemer med at Chrome ikke vil vise nogle swf filer jeg
har lagt på forsiden af www.tryus.dk

Det undre mig lidt, da jeg sagtens kan se andre flash elementer
på siden.

Samtidig betyder det der kommer store huller i dropdown menuen,
som går ned over swf filen.

I IE og Firefox, fungerer det fint, og menuen lægger sig ovenpå
flashen.

Drejer det sig bare om et Chrome plugin, eller skal jeg til
koderne?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne