loadMovie med "crop" funktion fungerer ikke optimalt

Peter Nicolaj

Jeg anvender følgende til at loade og formindske nogle billeder.

Men efter jeg har sat ny bredde og højde på billederne, skal jeg
opdatere 3-4 gange i IE før den henter regelmæssigt.
Og i Safari, vil den slet ikke hente billederne.

circle1_mc._width = 213; circle1_mc._height = 160;

if (_parent.display_2 == 1) {
circle2_inner_mc.loadMovie("dias2.png");
}

Håber der nogen der har et godt bud på en løsning. Jeg har i
frame-tidslinien prøvet at rykke lidt på det hele, for at give
ekstra tid til at loade, men uden resultat.

Projektet kan ses her:
http://www.neweye.dk/spil/learningbyplay/index.php

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne