Kan nogen "oversætte" min side til flash?

Michael

Jeg har lavet en webside (http://www.opgavekassen.dk/historie.asp),
den fungerer desværre kun i google chrome og mangler nogle funktioner
jeg godt kunne tænke mig. Jeg kender intet til flash men kan forstille
mig at de manglende funktioner og muligheder er bedre i flash.
Jeg vil gerne give brugeren mulighed for at gemme sin historie og
gerne mulighed for at kunne tegne online til historien.
Kan nogen hjælpe?

Benny Nissen

Den 02-04-2012 09:29, Michael skrev:
> Jeg kender intet til flash men kan forstille
> mig at de manglende funktioner og muligheder er bedre i flash.

Ja, hvis du ikke vil have kunder, der bruger Appels produkter :(

Dennis Munding

Hej Michael,

On 2 Apr., 09:29, Michael <bogkas...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Jeg vil gerne give brugeren mulighed for at gemme sin historie og
> gerne mulighed for at kunne tegne online til historien.

At det kun fungerer i Google Chrome er noget vrøvl.
Jeg har også testet i IE9, Opera11.62 og FF12.0 - det virker fint, omend en
validering af koden gjorde underværker. :-)

Det eneste jeg ikke kan få til at virke (sikkert fordi det ligger i
asp-delen) er "Start forfra".

--
Dennis Munding
a.k.a. The Eye - Member of the PosseGrim Squad