Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

DOM og content readiness

已查看 4 次
跳至第一个未读帖子

runeof...@gmail.com

未读,
2015年5月16日 03:39:052015/5/16
收件人
Jeg kan godt lave en onload på DOM, så den er klar før der bliver attached andre
events.

Men hvad hvis jeg i indholdet har et back-ground-inage, som også skal være klar,
inden der attaches andre DOM events?

Grundlæggende skal den gå sådan her (forestiller jeg mig):

1. Vent til background image er hentet - det er 2.1mb :)
2. Vent til DOMmen er klar
3. Main igniter/starter af application med attachevents

Hvordan sikrer jeg mig alt er klart inden nogetsomhelst tegnes på skærmen?

Initielt vil det selvfølgelig være godt hvis der er en slags progresss bar
mens alt gøres klar, og som forsvinder når det er klart.

Nogen som har eksempler unobtrusive native jaavscript?

MVH
Rune
0 个新帖子