console & console.log(data)

Leif Neland

Jeg plejer, når jeg udvilker, at bruge

console & console.log(data)

Det er fordi console.log(data) fejler, hvis console ikke findes. IE
f.ex.

Men nu skriver firebug i firefox dette:

Error: Exposing privileged or cross-origin callable is prohibited

Så den test må jeg lave anderledes.

Jeg har googlet, men jeg forstår ikke meningen; de fleste hits er om at
meddelelsen kommer som et popup; det gør det ikke hos mig.

Leif

--
Je suis Charlie

scootergrisen

Ikke sikkert fejlen stammer fra din kode.
Prøv og genstart Firefox uden tilføjelser.

Martin

On 03/20/2015 09:28 AM, Leif Neland wrote:
> Jeg plejer, når jeg udvilker, at bruge
>
> console & console.log(data)
>
> Det er fordi console.log(data) fejler, hvis console ikke findes. IE f.ex.

I IE vil din kode stadig fejle, brug istedet

if (typeof console !== 'undefined') {
console.log(data);
}

eller indsæt

(function() {
if (!window.console) {
window.console = {};
}
// union of Chrome, FF, IE, and Safari console methods
var m = [
"log", "info", "warn", "error", "debug", "trace", "dir", "group",
"groupCollapsed", "groupEnd", "time", "timeEnd", "profile",
"profileEnd",
"dirxml", "assert", "count", "markTimeline", "timeStamp", "clear"
];
// define undefined methods as noops to prevent errors
for (var i = 0; i < m.length; i++) {
if (!window.console[m[i]]) {
window.console[m[i]] = function() {};
}
}
})();

i toppen, så behøver du ikke at lave tjek mere