Telenor og E-Mail

peterni...@gmail.com

Eftersom Ris og Ros gruppen åbenbart ikke virker, jeg havde en mail adresse hos Cybercity de blev overtaget af Telenor, som så overtog driften af mail serveren/mail domænet, da jeg på et tidspunkt mistede alle min brugernavne og passewords lykkedes det at genoprette adgang til mail adressen via deres web dims portal, et stykke tid senere gik det galt på brugernavn og passwords igen!

Mail adressen er pn...@email.dk jeg har simpelthen ikke råd til at miste den adresse, der er software for mange tusinde kroner bundet til den email adresse softeare købt online, det software er i mit navn Peter Nicolaysen betalt med visa/dankort og den mail adresse pn...@email.dk er nødvendig!

Altså der er jo NemID i dag!
Så hvis jeg logger på Telenor via Nemid,
så burde det ikke være et problem!

Jeg har ikke noget imod at betale
50-100kr om året for den mail adresse!

Telenor personen jeg taler med sidder for det første og antyder at jeg er en slags idiot og at jeg skal snakke med Microsoft om det????og hente mail programmet jeg brugte igen!

Det jeg skal det er at have brugernavn og adgangskode til min mail adresse og hente min mail, det er forholdsvis simpelt!

Jeg syntes det er meget dårligt af Telenor!

Det er jo penge de smider væk!
Altså de er ikke ude på at tjene penge???

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Michael Kjærsgård

> Altså der er jo NemID i dag!
> Så hvis jeg logger på Telenor via Nemid,
> så burde det ikke være et problem!
>
> Jeg har ikke noget imod at betale
> 50-100kr om året for den mail adresse!

Telenor overdragede mailservicen til jubii.dk forrige år (var det vist).

http://mail.jubii.dk
http://support.jubii.dk/hc/da

--
Michael