Internet plus mobiltelefoni

Mortensens

Hvem og hvad skal man vælge, hvis behovet er et forholdsvis lavt
internetforbrug, Udbyderen må også gerne, men ikke nødvendigvis
tilbyde mobiltelefoni

Mortensen

Bertel Lund Hansen

Mortensens skrev:

> Hvem og hvad skal man vælge, hvis behovet er et forholdsvis lavt
> internetforbrug, Udbyderen må også gerne, men ikke nødvendigvis
> tilbyde mobiltelefoni

Hvis du bor et sted med god dækning, vil jeg anbefale Oister. Du
får et usb-modem der bare skal sættes i, og så åbner det
automatisk en internetforbindelse. Det er den billigste måde at
få internet på.

--
Bertel
bertel.lundhansen.dk fiduso.dk

Krabsen

Den 07-01-2015 kl. 10:24 skrev Bertel Lund Hansen:

> Hvis du bor et sted med god dækning, vil jeg anbefale Oister.

Hvis du bor et sted med dårlig dækning, så er Net 1 en mulighed

De bruger det 'gamle' NMT-mobilnet, som dækker stort set overalt..
www.net-1.dk