Jeg har været på deres hjemmeside og fandt følgende svar:
Hvad er adressen til jeres SMTP/udgående server?
smtp.em1.dk
De har ingen nyhedsgruppe server med i deres pakke.
mvh
simon
--
se mere om kampagnetilbuddet på
www.erling-simonsen.dk (under min by Hammerum)
>Erder nogen her i gruppen som vedfølgende:
>1) Har energimidt en SMTP server til mail med i deres internetpakke?
>2) Har energimidt en newsgruppe server med i pakken?
Ja til første spørgsmål, nej til det andet...
Jeg ved ikke om news-serveren er det store tab. De danske grupper
henter jeg kvit-og-frit på news.sunsite.dk. Har man mere avancerede
ønsker omkring binære grupper, skal man alligevel over på
betalingsserverne. News er ikke længere højt prioriteret hos de danske
udbydere...
<mlr>