Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Energimidt.dk

47 views
Skip to first unread message

Jørgen Pedersen

unread,
Aug 23, 2008, 2:41:03 AM8/23/08
to
Erder nogen her i gruppen som vedfølgende:
1) Har energimidt en SMTP server til mail med i deres internetpakke?
2) Har energimidt en newsgruppe server med i pakken?
De har åbenbart meget travlt hos energimidt for øjeblikket, det er ikke alle
som kan svare på spørgsmål på deres kontor.
Jeg tænker at det er på grund af alle deres kampagnetilbud for tiden.
Skylder at oplyse at vi er blevet fiber på kampagne i dísse dage.
Med venlig hilsen
Jørgen Pedersen


simon

unread,
Aug 23, 2008, 3:14:59 AM8/23/08
to
Jørgen Pedersen skrev:
Hej.
Jeg har selv overvejet deres kampagnetilbud, da de etablerer sig i
Hammerum p.t.

Jeg har været på deres hjemmeside og fandt følgende svar:

Hvad er adressen til jeres SMTP/udgående server?
smtp.em1.dk

De har ingen nyhedsgruppe server med i deres pakke.

mvh
simon
--
se mere om kampagnetilbuddet på
www.erling-simonsen.dk (under min by Hammerum)

Michael Rasmussen

unread,
Aug 23, 2008, 9:26:44 AM8/23/08
to
On Sat, 23 Aug 2008 08:41:03 +0200, "Jørgen Pedersen"
<joergen...@vip.cybercity.dk> wrote:

>Erder nogen her i gruppen som vedfølgende:
>1) Har energimidt en SMTP server til mail med i deres internetpakke?
>2) Har energimidt en newsgruppe server med i pakken?

Ja til første spørgsmål, nej til det andet...

Jeg ved ikke om news-serveren er det store tab. De danske grupper
henter jeg kvit-og-frit på news.sunsite.dk. Har man mere avancerede
ønsker omkring binære grupper, skal man alligevel over på
betalingsserverne. News er ikke længere højt prioriteret hos de danske
udbydere...

<mlr>

Jørgen Pedersen

unread,
Aug 23, 2008, 3:39:01 PM8/23/08
to

Tak for svarene.
0 new messages