Sundside

Ib

Er Sundsite (Dotsrc.org) nede ?
--
MVH
Ib

Bertel Lund Hansen

Ib skrev:

> Er Sundsite (Dotsrc.org) nede ?

Her kl. 18:00 kan jeg pinge både sunsite.dk og news.sunsite.dk,
og begge kan åbnes i en browser, men om alting virker som det
skal, ved jeg ikke.

--
Bertel
bertel.lundhansen.dk fiduso.dk obese.dk

Bertel Lund Hansen

Ib skrev:

> Er Sundsite (Dotsrc.org) nede ?

Jeg kan forresten tilføje at jeg anbefaler
news.eternal-september.org som newsserver frem for Sunsite som i
længere tid har kørt ustabilt.

http://news.eternal-september.org/

Den er gratis, og man registrerer sig som på Sunsite.

Bertel Lund Hansen

http://eternal-september.org/

Jørgen Nielsen

20-11-2016 skrev Bertel Lund Hansen:

> Her kl. 18:00 kan jeg pinge både sunsite.dk og news.sunsite.dk,
> og begge kan åbnes i en browser, men om alting virker som det
> skal, ved jeg ikke.

Jeg har lige checket dk.test via news.sunsite.dk, og jeg kunne ikke
opdartere gruppen.

--
Mvh. Jørgen

David Eriksen

Den 20-11-2016 17:21, Ib skrev:
> Er Sundsite (Dotsrc.org) nede ?
:-) ja sundsite er yt

--
David Eriksen

Ib

Den 20-11-2016 kl. 18:05 skrev Bertel Lund Hansen:

> [...]
> længere tid har kørt ustabilt.
>
> http://eternal-september.org/
>
> Den er gratis, og man registrerer sig som på Sunsite.

Tak, den vil jeg se på.

--
MVH
Ib

Ib

> [...]
> længere tid har kørt ustabilt.
>
> http://eternal-september.org/
>
> Den er gratis, og man registrerer sig som på Sunsite.

Øh, de har vist problemer lige nu :-(

--
MVH
Ib

Bertel Lund Hansen

Ib skrev:

> Øh, de har vist problemer lige nu :-(

Hvad slags problemer? Det er den newesserver jeg bruger, og jeg
har lige åbnet deres hjemmeside for at se om den virker. Det gør
den.

David Eriksen

> Hvad slags problemer? Det er den newesserver jeg bruger, og jeg
> har lige åbnet deres hjemmeside for at se om den virker. Det gør
> den.

Tror han mener Sunsite der har problemer.
Bertel som (old)gammel skolelærer, må du
da have lært at læse indenad :-)

--
David Eriksen

Ib

Nej det mente jeg ikke og Bertel kan åbenbart læse indenad :-)
Jeg bruger IE 11 og når jeg prøver at åbne siden i den får jeg besked om
at siden ikke kan vises eller at certifikatet ikke er gyldigt og den
sædvanlige sluder om at det ikke er sikkert at fortsætte.
Jeg prøvede så at åbne i Firefox og der er ingen problemer, så jeg vil
prøve at gå den vej.
Jeg troede bare siden var nede indtil Bertel skrev at den kørere fint.

--
MVH
Ib

Jørgen Nielsen

Dette virker her i IE11
<http://www.eternal-september.org/>

--
Mvh. Jørgen

Ib

Tja, det gør det så også hos mig i dag, det er dog mærkeligt.
Ved nærmere eftersyn er der ikke www i Bertels link og jeg klikkede bare
på dem og når jeg gør det i dag vil de heller ikke åbne i EI 11, men
godt nok i Firefox. Der er åbenbart forskel på de to browsere.

--
MVH
Ib

Pico

Hej.
Tak til alle, jeg er nu skiftet til eternal-september, det er jo ikke
særligt problematisk :-)

--
MVH
Pico