Tiscali sender regning til dem der ikke er kunder hos dem

Andreas Falck

Ja, så har Tiscali igen gjort i nælderne!

Mit abonnement hos Tiscali ophørte den 15/9-2003, men ikke desto
mindre har jeg lige modtaget en regning for perioden 1/1-31/03 -
2004!!

Man kan altså stadig og endnu engang konstatere, at intet, absolut
intet, af det administrative er blevet bedre hos Tiscali, for de kan
ikke engang finde ud af hvem de har som kunder og hvem de ikke har som
kunder.

Men de skal i al fald ikke regne med at så meget som et bøjet 25-øre
hos mig!

http://sdanet.dk/ - potal for evangelisk adventisme
*** *Helt ny og revideret udgave* ***

Claus O

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> wrote

> Mit abonnement hos Tiscali ophørte den 15/9-2003, men ikke desto
> mindre har jeg lige modtaget en regning for perioden 1/1-31/03 -
> 2004!!

Så klag dog til Tiscali og IKKE til gruppen -
hvad tror du at du får ud at dette?

Claus O

> [...]

> 2004!!

Så klag dog til Tiscali og IKKE til gruppen -

Andreas Falck

I news:bpo6pr$acq$1...@sunsite.dk skrev
Claus O følgende:

[ ... ]

> Så klag dog til Tiscali og IKKE til gruppen -
> hvad tror du at du får ud at dette?

Som sædvanlig et åndet svar fra dig, hvad kan man ellers forvente?

Claus O

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> wrote

> Som sædvanlig et åndet svar fra dig, hvad kan man ellers forvente?

Hvilket vel siger mere om DIG end MIG?

Det var jo ikke andet end DIN EGEN MEDOSIN........

Andreas Falck

I news:eQNvb.6588$9G6....@news.get2net.dk skrev
Claus O følgende:

[ ... ]

> Hvilket vel siger mere om DIG end MIG?

Det siger netop alt, og mere til, om dig, - som sædvanligt!

> Det var jo ikke andet end DIN EGEN MEDOSIN........

Ja, du kan jo ikke se forskel på et enkelt indlæg, og så de samme 5
brokkehoveder, der skriver nøjagtig det samme 30 gange om dagen i
månedsvis - hvilket også siger en hel masse, og mere til, om dig.

FUT dk.snak.mudderkastning

TBC

"Andreas Falck" <andrea...@jyde.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunder.
>
> Men de skal i al fald ikke regne med at så meget som et bøjet 25-øre

Jeg var ude for noget af det samme. Da jeg opsagde mit abonnement hos
Tiscali (ikke fordi jeg var utilfreds med dem, men fordi Telia havde et
bedre tilbud til mig), fik jeg også lov til at forudbetale for en periode
jeg ikke havde mit abonnement. Jeg kontaktede dem og fik i bund og grund
forklaret at det var deres latterlige regnskabssystem/administration skyld,
og det endte med at jeg enedes med medarbejderen (og mig selv) om at betale
den for ikke at risikere at skulle til at ringe frem og tilbage om rykkere
også. Jeg ville blot vente på min tilbagebetaling som inkluderede endog mere
end omtale forudbetaling. Denne tilbagebetaling fik jeg da også næste
kvartal igen (altså næsten et halvt år efter at jeg oprindeligt opsagde
abonnementet!)

Det eneste jeg kan sige er: i forbindelse med Tiscali's regnskabs afdeling
gælder 2 ting mhp en god udgang:

1. Tålmodighed
2. et par enkelte check up's til kundeservice for at verificere status (også
her bringer åndens frugt, også det øvrige af den, dig længst ;-)

TBC

Andreas Falck

I news:3fc7c558$0$25799$d40e...@nntp03.dk.telia.net skrev
TBC følgende:

[ ... ]

> [...]
> 2. et par enkelte check up's til kundeservice for at verificere
> status (også her bringer åndens frugt, også det øvrige af den, dig

Tja, jeg har da nu ikke tænkt mig at ville udlåne noget beløb til
Tiscali, og da slet ikke når de opkræver mig for en periode 1/1 - 31/3
2004 når mit abb. udløb den 15/9 2003.

De må da være mere end idioter hvis de tror jeg vil betale for noget
der udløb 3½ måned den nu opkrævede periodes start!!

http://sdanet.dk/ - portal for evangelisk adventisme
http://bibeltro.dk/ - bibeltro forkyndelse og undervisning

TBC

> [...]
>
> De må da være mere end idioter hvis de tror jeg vil betale for noget
> der udløb 3½ måned den nu opkrævede periodes start!!

Deres regnskabs system har mere end en gang vist sig at være ret idiotisk

TBC