Re: Lige høje bokse

Kim Ludvigsen

Karl Erik Christensen skrev:

> Jeg skal nok lade være med at kommentere din side - men når
> man ser "reklamer", der fylder en med løgn, kan jeg ikke dy
> mig:
>
> "Fullrate Mobilt Bredbånd

Har jeg en reklame for Fullrate på min rejseside? Der skulle
da kun være rejseannoncer der.

> Jeg har netop en 6MB mobil forbindelse gennem Fullrate.
> Det fungerer rent ud sagt ad helvede til.

Jeg har faktisk selv haft Fullrate i nogle år, og jeg har
været fint tilfreds med ydelsen - indtil for et lille års
tid siden. Det har ikke været så slemt som dine oplevelser,
men kvaliteten har helt klart været svingende.

> Jeg oprettede hos M1, og da fungerede det nogenlunde. Men
> efter M1 blev opslugt af Fullrate, er det blevet noget lort.

Det passer nok meget godt, at problemerne opstod i
forbindelse med sammenlægningen.

XFUT: dk.edb.internet.udbydere.xdsl
Jeg abonnerer normalt ikke på den gruppe, men slår den lige
til midlertidigt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå faldgruberne, sådan vælger du det rette webhotel: