Webhotel med flere domæner

Niels

Er der nogen, som kan pege på et webhotel, hvor man kan have flere domæner til fast pris?

Kender servage.net - men dem vil jeg ikke længere benytte.

På forhånd tak.

--
Niels

Martin

Hvor mange domæner har du brug for ?
Jeg bruger selv http://www.megahost.dk/webhoteller.php
og er godt tilfreds.

Bertel Lund Hansen

Niels skrev:

> Er der nogen, som kan pege på et webhotel, hvor man kan have
> flere domæner til fast pris?

Gigahost. De har ingen begrænsninger på hverken antal domæner, og
man kan sætte lige så mange subdomæner op selv som man bare
gider. Jeg bruger dem på 6. år nu. Pris 20 eller 30 kr. om
måneden (husker ikke hvad).

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Lars

On Thu, 26 Apr 2012 19:58:12 +0200, Bertel Lund Hansen
<kanon...@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
>man kan sætte lige så mange subdomæner op selv som man bare
>gider. Jeg bruger dem på 6. år nu. Pris 20 eller 30 kr. om

Jeg kan også kun anbefale Gigahost. De koster 29 kr om måneden.
Derudover så er der over 16 GB plads, hvis man har behov for det
(selvom det nok er de færreste der bruger alle 16 GB)
De har "kun" mail support, men de er hurtige til at svare, hvor en
mail jeg sendte kl 2 om natten blev besvare allerede kl. 6.

--
Lars

GiWeo

Niels

to mpl...@pc.dk

> Hvor mange domæner har du brug for ?
> Jeg bruger selv http://www.megahost.dk/webhoteller.php
> og er godt tilfreds.

Hos mig loader deres eget site uendeligt langsomt. Det virker ikke pålideligt. Men taak for forslaget.

--
Niels

Børge Justesen

Er det ikke træls at have sådan en sløv forbindelse :-(

Den loader på få sekunder

--
Børge Justesen

fredenf...@gmail.com

Den torsdag den 26. april 2012 18.57.42 UTC+2 skrev Niels:
> Er der nogen, som kan pege på et webhotel, hvor man kan have flere domæner til fast pris?

Hvad med UnoEuro? Deres hotel er billigt, stabilt og holder.
Ekstra domæner på samme hotel koster ca. 50 kr. i oprettelse, men ellers koster det ikke ekstra. Subdomæner er også lette at sætte op.

Hilsen,

Frederik
http://billigwebhotel.wordpress.com/

Leo

Jeg har et webhotel med plads til 10 domæner for ca. 600 kr om året, hos
domaindirect.dk

Til prisen har det virket rigtig fint i de år jeg har været kunde der.
De er rimelig hurtige til at besvare mail henvendelser, altid samme dag, og
ofte inden for 1-2 timer, kan have været hurtigere, så har ikke overvåget
hvor hurtig de svare.

http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100

Jeg har den der hedder Privat Medium.

Jeg har været kunde hos dem siden 2007, der har kun en enkelt gang været
nedbrud af alvorlig karakter, ikke med tab af data for mig, bare hvor de
havde en lidt større opgave med at få en server op at køre igen.
1 dags nedetid.

Hygge
Leo

Allan

Den 26-04-2012 18:57, Niels skrev:
> Er der nogen, som kan pege på et webhotel, hvor man kan have flere domæner til fast pris?
>
> Kender servage.net - men dem vil jeg ikke længere benytte.

Hvorfor ikke servage?

Jeg benytter dem selv og har (næsten) kun gode erfaringer.
Mit næsten er grundet deres mailserver, der er blacklistet, og servage
ser ud til at være temmelig ligeglad med det. De gør i alle tilfælde
tilsyneladende intet for at ændre det.

Med venlig hilsen
Allan