Unoeuro ved ikke hvad de laver - leder efter ny hoster

runeof...@gmail.com

Nogen som kan anbefale en hoster, som kan tage classic ASP?

Samtidig, hvis du overvejet Unoeuro, så vil jeg godt give en advarsel.

Kort før jul fik Unoeuro problemer med deres ASP-sider på mit domæne. Dette betød, jeg ikke kunne komme på nogle af de sider på mit domæne, som benytter ASP. Jeg kunne få adgang til alt andet, også FTP. Men ikke ASP.

Jeg oprettede support ticket, og det blev rettet (uden indblanding fra Unoeurio ser det ud til) efter mere end fire timer.

Siden har mit domæne haft problemer on and off med ASP.

I dag har mit domæne været nede med ASP-sider som ikke virkede siden kl 10:30

Nu er kl. 23:00 og stadig virker det ikke.

Det er lidt mere end 11 timer, hvor ingen har kunnet se webstedet udefra.

Man spørger sig selv, om Unoeuro er et seriøst firma. De har tydeligvist problemer med deres produkt, og det lader ikke til de egentlig interesserer sig for at finde og rette problemet.

Jeg kan ikke anbefale dette firma til andre.

ALDELES utilfreds, men regner ikke med der sker noget denne gang heller.

k...@telenor.dk

mandag den 14. januar 2019 kl. 23.18.58 UTC+1 skrev runeof...@gmail.com:
> Nogen som kan anbefale en hoster, som kan tage classic ASP?

Det er vist færre og færre, i hvert fald i Unoeuro prisklassen. From top of my head umiddelbart kun http://www.wendt-net.dk/da/Webhoteller og http://pi.dk/priser.php?moms=J
Designet på deres hjemmesider kan nok skræmme de fleste, men om ikke andet et udtryk for de har været i markedet en årrække efterhånden ;-)

Har ikke selv direkte erfaring med de ovenstående

--
Michael
Gratis webhotel - http://gratishotel.dk

Erik Ginnerskov

Den 22-07-2019 kl. 16:06 skrev Kim Ludvigsen:
> Surftown er blevet solgt, og alle websites overflyttes til UnoEuro.
Det hele virker meget forhastet og uprofessionelt og giver risiko for
længere nedetid, så jeg overvejer at finde en anden udbyder.

Jeg ser først din forespørgsel nu 3 måneder efter du skrev.

> Er der nogen som ved, hvordan ydelsen er hos UnoEuro/One.com og andre?

Jeg har brugt unoeuro i mange år og er godt tilfreds. Fin oppetid
(nærmest 100 %, har ikke erindring om "domænet nede") og fin support,
hvis man har et problem.

--
Erik Ginnerskov

--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

Kim Ludvigsen

Den 28/10/2019 kl. 04.56 skrev Erik Ginnerskov:
> [...]
>
> Jeg har brugt unoeuro i mange år og er godt tilfreds. Fin oppetid
> (nærmest 100 %, har ikke erindring om "domænet nede") og fin support,

Jeg valgte at blive, fordi det blev for uoverskueligt at finde en anden
udbyder med så kort varsel. Unoeuro fungerer fint, og jeg har nu
funktioner, som jeg ikke havde hos Surftown. Det er endda også
billigere, og serveren kører tilsyneladende hurtigere.

Deres support hjalp en del med at få det hele flyttet og med de
efterfølgende problemer, men det kunne helt klart have været planlagt
meget bedre.

Jeg fik på forhånd at vide, at man ikke selv kunne flytte tingene over
og tjekke, inden man ændrede DNS, hvilket helt klart ville have været
bedst, fordi man kunne undgå problemer på den måde. Den automatiske
overførsel virkede ikke perfekt, så jeg måtte sidde nogle timer om
natten, hvor de overførte, for at rette fejl - det var især forbindelsen
til databasen, der drillede, så siderne var nede, indtil jeg havde rettet.

Efterfølgende kunne jeg se, at filerne rent faktisk blev liggende hos
Surftown længe efter overførslen, så rent faktisk kunne jeg have
overført i mit eget tempo og uden nedetid, hvis ellers jeg havde fået lov.

--
Mvh. Kim Ludvigsen