webhotel netplads + wordpress

kallestrup

Hej ng

Har noget erfaringer med netplads + wordpress???

Godjul Kallestrup

kallestrup

Slet ingen med erfaring eller kendskab?

Kim Ludvigsen

kallestrup > skrev:

> Slet ingen med erfaring eller kendskab?

Måske du skulle forklare lidt nærmere, hvad du vil vide? Er
det et webhotel, der hedder webplads, og som du vil vide om
understøtter Wordpress? Vil du vide, hvor meget plads
Wordpress bruger på et webhotel? Eller noget helt tredje?

Hvis du vil vide, hvor meget plads Wordpress bruger, så skal
du nok også fortælle lidt om, hvad du vil bruge Wordpres til.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå faldgruberne, sådan vælger du det rette webhotel:

kallestrup

Den 17-12-2012 22:12, Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
>
> Hvis du vil vide, hvor meget plads Wordpress bruger, så skal du nok også
> fortælle lidt om, hvad du vil bruge Wordpres til.

Du er en flink mand. Jeg har styr på alle disse gode ord. Jeg efterlyser
blot lidt ris/ros fra nuværende bruger med wordpress.
Evt. hvad probs eller muligheder de har været overrrasket over.
-Kalle