DNS-Hosting (køre .dk domæne via uk-server)

Mogens

Fruen skal have en website, og vil derfor købe et .dk domæne. Da jeg har
en dedikeret server stående i England var det nærliggende at jeg hoster
hendes site, men hvordan er det lige det virker med et .dk domæne på en
engelsk server? Lige p.t. betaler jeg Dandomain ca. 100 kr årligt for
"DND-hosting" hvor mit personlige .dk domæne peger på min engelske
server. Men er det nødvendigt?

Michael Kjærsgård

> Lige p.t. betaler jeg Dandomain ca. 100 kr årligt for "DND-hosting" hvor
> mit personlige .dk domæne peger på min engelske server. Men er det
> nødvendigt?

Nej det tilbydes gratis mange steder.

Den mest brugte i Danmark er http://gratisdns.dk

Desuden er der f.eks. http://quickdns.dk og http://posthuset.nu

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Henrik Christian Grove

Mogens <myn...@mysite.dk> writes:

Kig på gratisdns.dk.

.Henrik

--
... applications which need to address vast amounts of memory
(e.g., big scientific crankers, large databases, emacs) ...

Tore

Henrik Christian Grove wrote in dk.edb.internet.udbydere.webhotel:

> [...]
> .... applications which need to address vast amounts of memory
> (e.g., big scientific crankers, large databases, emacs) ...

Gratisdns.dk understøtter ikke .dk hosting til andre ind deres egne
navne-servere. Siger de i hvert fald selv.

Michael Kjærsgård

> Gratisdns.dk understøtter ikke .dk hosting til andre ind deres egne
> navne-servere. Siger de i hvert fald selv.

Hvis du benytter GratisDNS benytter du naturligvis deres navneservere, det
er jo netop det de tilbyder.
Du kan via. GratisDNS navneservere pege på en hvilken som helst webserver.

Mogens

Takker for svarene. Men jeg er egentlig lidt forvirret over hvad det her
egentlig er for noget.

Har flere com-domæner købt hos udenlanske udbydere, eks. 123-reg.co.uk.
Her køber man domæner og opsætter nameservers via deres kontrolpanel. Og
så fornyr man domænet engang imellem.

Det hersens gratis-DNS er det et specielt dansk fænomen fordi vi har
DK-hostmaster således at eks. Dandomain prøver at score lidt penge ved
at lade kunderne betale for pegningen? Jeg købte i sin tid mit dk-domæne
hos Dandomain fordi det ikke kunne købes i udlandet (dengang), og iflg.
Dandomain skulle der noget specielt til når/hvis man ville pege på en
udenlandsk server.

Frank Damgaard

On 2011-03-18 08:51, Mogens wrote:

> [...]
> imellem.
>
> Det hersens gratis-DNS er det et specielt dansk fænomen fordi vi har DK-hostmaster således

Det er et dansk firma der bla. tilbyder gratis DNS service.

> [...]
> (dengang), og iflg. Dandomain skulle der noget specielt til når/hvis man ville pege på en

Hos dandomain skulle der sikkert noget bestemt til, for at pege på en "anden" server,
mange webhotellers egen opsætning/kontrolpanel kan ikke finde ud af det på anden måde...??

Og nogle webhoteller kan ikke finde ud af hvis man bruger ekstern DNS,
så det bør man også undersøge hos webhotellet inden man skifter
til DNS andet steds end hos webhotellet (eller skifte webhotel).

Men egentlig er DNS blot en "telefonbog" som laver domæne/subdomæne
om til en IP adresse. Der burde ikke være restriktioner på hvilken
IP der peges på.
Og man bør vælge en DNS udbyder med flere DNS servere spredt
på forskellige lokationer (geografisk). Dette har gratisdns.

NB
Gratisdns er også en registrator, som kan håndterer .com, .se ,... domæner mfl.
(de lister 129 topdomæner på forsiden).
Dvs. du harn udover DNS opsætnng også muliged for at betale for domænet via gratidns.
DK domæner betales pt. direkte til dk-hostmaster efter oprettelse/1.år.

Du kan jo læse mere på http://gratisdns.dk/
og http://web.gratisdns.dk/?q=node/13

For et .dk domæne som skal pege på egen server, så er det gratis
at bruge gratisdns (pånær lige køb af DK domæne + 1 år)

Man kan i gratidns' kontrolpanel sætte stort set alt vedr.
DNS opsætning , inkluse MX records til mail-server.

Jeg er ganske tilfreds med gratisdns :-)
(mine domæner peger bla. på tysk server, hjemmeservere mfl)

Bertel Lund Hansen

Frank Damgaard skrev:

> Jeg er ganske tilfreds med gratisdns :-)

Min webhoteludbyder er Gigahost. De bruger GratisDNS til hele
deres opsætning.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Mogens

Frank Damgaard wrote:

> Jeg er ganske tilfreds med gratisdns :-)

> (mine dom�ner peger bla. p� tysk server, hjemmeservere mfl)

Tak for et meget fyldigt svar! Jeg har idag f�et k�bt et dom�ne, og
troede at det s� bare var det. Forretningsgangen har v�ret:
1) K�b af dom�net.
2) Efter k�bet fik jeg en fakturalink pr. email, og i
bestillingssk�rmbilledet stod i�vrigt "N�r din bestilling er
f�rdigbehandlet modtager du en faktura. Du kan modtage emails om
detaljer i forbindelse med din bestilling som du skal g�re for at din
bestilling kan g� 100% igennem. f�lg venligst disse anvisninger hurtigst
muligt."
3) Jeg fik ogs� en mail fra DK-Hostmaster med brugerid og password, og
herefter aktiverede jeg dom�net.

S� langt s� godt, men hvad hulen g�r man lige herefter? Jeg g�r da ud
fra at n�r man k�ber dom�net hos Gratisdns s� ligger det ogs� og kan
styres via deres kontrolpanel. Men n�h-nej, pr�ver jeg at g� ind i
kontrolpanelet og bruger pw-huskeren, s� st�r der bare: "Dom�net findes
ikke. Sikker p� du har tastet rigtigt?"

Ja, jeg aner ikke hvad hulen man s� skal g�re. Gratisdns har jo ikke
skrevet andet end at man *kan* modtage emails, og man skal f�lge disse
mig ukendte anvisninger.

Message has been deleted

Mogens

Thomas wrote:

> blah

> Start her
>
> http://forum.gratisdns.dk/

Ja det er da mageløst. Istedet for at gratisdns kunne give en lille
guide i hvordan man kom igang (i kvitteringsemail / bekræftelsessiden
når bestilling er gennemført), så skal man åbenbart til at læse sig
igennem et meget hulter-til-bulter forum. De fleste tråde er noget der
henviser til noget andet, eller er flyttet. Men når det er gratis skal
det selvfølgelig heller ikke gøres nemt.

Kim Ludvigsen

Mogens skrev:

> Så langt så godt, men hvad hulen gør man lige herefter? Jeg
> går da ud fra at når man køber domænet hos Gratisdns så
> ligger det også og kan styres via deres kontrolpanel.

Det kan man også.

> Men næh-nej, prøver jeg at gå ind i kontrolpanelet og bruger
> pw-huskeren, så står der bare: "Domænet findes ikke. Sikker
> på du har tastet rigtigt?"

Du har gjort noget forkert, men det er svært at sige hvad,
eftersom vi ikke ved, hvad du har gjort. Men du skal i hvert
fald ikke indtaste domænet for at komme ind i
kontrolpanelet, og heller ikke, når du er derinde.

Det lyder som om, du prøver at indtaste det nye domæne i
browserens adressefelt. Og det vil ikke virke, før du har
ændret i opsætningen hos GratsDNS.

Når du har logget ind hos GratisDNS, kan du redigere din
opsætning af domænet, og her skal du så have tilføjet
ip-adressen til webserveren.

Du kan sikkert få yderligere hjælp her, hvis vi ved, hvad
det er, du skal have hjælp til.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Mogens

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> domænet, og her skal du så have tilføjet ip-adressen til webserveren.
>
> Du kan sikkert få yderligere hjælp her, hvis vi ved, hvad det er, du

Forkert tror jeg nu ikke - snarere mangel på logik hos Gratisdns.dk

Da jeg købte domænet havde jeg ikke forud oprettet et login hos
gratisdns. Det troede jeg faktisk ville ske i forbindelse med købet. Men
det gjorde det ikke - jeg blev intetsteds bedt om uid/pw.

Nå, men købet gik igennem, og jeg fik en mail fra dk hostmaster. Her
loggede jeg ind på deres hjemmeside og aktiverede domænet.

Derefter forsøgte jeg at pinge domænet, og jeg havde bl.a. sikret at det
pegede på de rigtige engelske navneserveren. Ping fejlede.

Så har jeg prøvet utallige gange at logge ind via gratisdns og bruge
funktionen "Jeg har glemt kodeord" i DNS-kontrolpanel login. Her
anførete jeg domænenavn (copy og pastet fra dk hostmasters email for at
undgå fejl), og det resulterer i beskeden: "Domænet findes ikke. Sikker

på du har tastet rigtigt?"

Og så er jeg bare 110% lost. Men der er sikkert svar et eller andet sted
i deres tumult-forum - men hvor?

Mogens

Mogens wrote:
Det som er lidt en g�de p.t., er hvor i cyberspace mit dom�ne egentlig
kontrolleres fra? Dk-hostmaster er det n�ppe, men hvor kunne det monstro
s� v�re? Kan man nogetsteds se hvor et dom�ne p.t. putter sig?

Kim Ludvigsen

Mogens skrev:

> Derefter forsøgte jeg at pinge domænet, og jeg havde bl.a.

> sikret at det pegede på de rigtige engelske navneserveren.
> Ping fejlede.

Så var mit gæt meget godt ramt. Ja, det er klart. Du har
ikke fået opsat DNS-oplysningerne om, hvilket ip-nummer
ping'et skal sendes til.

> Så har jeg prøvet utallige gange at logge ind via gratisdns
> og bruge funktionen "Jeg har glemt kodeord" i
> DNS-kontrolpanel login.

Tjek i stedet de to-tre mails, du har modtaget fra
GratisDNS. Nu har jeg for længst oprettet et login, så mine
mails er anderledes end dine, men jeg vil blive meget
overrasket, hvis ikke der står, hvad du skal gøre, i mindst
en af mailene. Sandsynligvis i den med emnelinjen "DNS
informationer - GratisDNS("dit domænenavn)".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Imponér familie og venner med ny viden om danske ord og

Kim Ludvigsen

Mogens skrev:
> Mogens wrote:
> Det som er lidt en gåde p.t., er hvor i cyberspace mit
> domæne egentlig kontrolleres fra?

GratisDNS, når det gælder DNS-opsætning. DK-hostmaster med
hensyn til registrering m.m. af selve domænenavnet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Mogens

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> mindst en af mailene. Sandsynligvis i den med emnelinjen "DNS
> informationer - GratisDNS("dit domænenavn)".

Tak Kim. Det havde jeg også formodet, men der står ikke en hujende fis. Læs:

Mail 1 idag kl. 10:09:
> (Automatisk besked, besvarelse ikke nødvendig)
>
> Goddag, vi har modtaget og indført modtagelse af din forudbetaling af en bestilling, nemlig xxxxxxx.
>
> Regards, Peter - GratisDNS.dk

Mail 2 idag kl. 11:00:
(Automatisk besked, besvarelse ikke nødvendig)

Din ordre er færdigbehandlet.

Andre produkter fra Larsen Data:
Webhotel: http://www.netplads.dk (prøv GRATIS!)
SSL certifikater: http://www.digitaltcertifikat.dk
Mail hosting: http://www.mxhotel.dk
Server hosting: www.emotix.dk

Du kan se din faktura her, udskriv den med det samme, tak:

http://www.gratisdns.dk/faktura.phtml?SKGID=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Såfremt din faktura er ubetalt, så vil du blive opkrævet dette seperat.

MvH, Larsen Data

Så fjolserne kan ikke engang stave, så hvordan hulen skulle de så kunne
rådgive kunderne om noget så odiøst som DNS?

That's all I've got from those motherfuckers!

Read the forum and be utterly confused!

Kim Ludvigsen

Mogens skrev:

> Tak Kim. Det havde jeg også formodet, men der står ikke en
> hujende fis. Læs:

Tjek dit spamfilter, du mangler en mail. Den har en
emnelinje i stil med det, jeg skrev ovenfor.

> Så fjolserne kan ikke engang stave, så hvordan hulen skulle
> de så kunne rådgive kunderne om noget så odiøst som DNS?
> That's all I've got from those motherfuckers!
> Read the forum and be utterly confused!

Det er ikke befordrende for hjælpsomheden, når du skriver
den slags, hvilket du nu har gjort gentagne gange. Fejlen
ligger ganske givet hos dig og ikke hos GratisDNS.

Hvordan ville du føle det, hvis vi hældte den slags ud i
vores svar, fordi du ikke kan finde ud af det, og fordi du
tydeligt demonstrerer dette?

Mogens

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>
> Hvordan ville du føle det, hvis vi hældte den slags ud i vores svar,
> fordi du ikke kan finde ud af det, og fordi du tydeligt demonstrerer dette?

Intet i mit spam filter. Jeg kan kun sige at jeg selv mener at jeg er
rimeligt god til at undgå eks. fejlindtastninger og andre trivielle
fejl, men her kan jeg med min bedste vilje ikke se hvad der går galt.
Jeg køber et produkt der er komplet cyberidioti, og jeg aner pt. ikke
hvordan jeg overhovedet skal komme i kontakt med det domæne jeg har købt
og betalt. Hvor i Cyberspace ligger det, og hvor dælen kan jeg se det???
Gratisdns.dk er et lortesite og deres forum er det værste makværk jeg
til dato har set. Og jeg har set hundredvis af fora. Alt er en gang
fucking makværk, med tråde der henviser til andre steder, og komplet
tåbelige posts som eks. har du husket at aktivere domæne hos
Dk-hostmaster. Nej, det er fa'me hos Gratis-shit-dns at det går grueligt
galt. Mage til komplet idioti har jeg da til dato aldrig mødt - og det
siger ikke så lidt!
Undgå gratisdns.dk - komplet håbløse fucking idioter er de. Men hvordan
jeg får fat i mit domæne det begriber jeg simpelthen ikke - men vil
prøve at kontakte dk.hostmaster på mandag. Man skulle jo mene at det
ligger et eller andet sted hvor dk-hostmaster kan se hvor er.

Mogens

Mogens wrote:
Nu har jeg så prøvet at købe mit fucking domæne hos Dandomain.dk, men
det er "optaget". Så de snotnæser hos gratisdns.dk må på en eler anden
måde have spærret det. Men åbenbart skal kunden ikke have adgang til det!
Forstå det hvem der kan!
Selv hos gratislortedns.dk figurerer sitet som optaget. Men hvem mon
adminstrere det???? Forsøg på "glemt kodeord" hos gratislortedns.dk
giver stadigvæk "Domænet findes ikke. Sikker på du har tastet rigtigt?"

Jørgen Nielsen

Mogens skrev den 18-03-2011:
> [...]
> makværk, med tråde der henviser til andre steder, og komplet tåbelige posts
> som eks. har du husket at aktivere domæne hos Dk-hostmaster

Hvorfor har du så købt dit domæne der, for det kunne du jo se inden du
bestilte domænet.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Mogens

Hvordan kunne jeg lige vide at jeg købte et domæne der med alle kunstens
regler blev skjult for mig? Det stod trods alt ikke skrevet med
flammeskrift på gratisdns.dk 's amatøragtige forum. Det er mig en
fuldstændig ubegribelighed at man kan sælge et produkt som ikke
eksisterer. Men godt at det blev betalt med et Mastercard- Så kan jeg sa
trods alt lave chargeback. Så kan idioterne komme på banen og måske
forklare hvor de har gemt domænet når betalingen bliver tilbageført.

Jørgen Nielsen

Mogens skrev den 18-03-2011:
> Men godt at det blev betalt med et Mastercard- Så kan jeg sa trods alt lave
> chargeback. Så kan idioterne komme på banen og måske forklare hvor de har
> gemt domænet når betalingen bliver tilbageført.

Jeg troede du skulle være mindst 18 år for at få et MasterCard og der
går vist en halv snes år før du bliver så gammel.

Jens Peter Karlsen

Det ser ud til at du fejlagtigt tror at det at købe et domæne hos
gratisdns medfører at du også får serverplads til dit domæne der.
Dette er ikke tilfældet.
Efter du har oprettet dig som bruger hos gratisdns kan du med deres
Kontrolpanel sætte dit domæne til at pege på den webserver du har dine
filer til at ligge på. når du har gjort dette (og først da) vil du
kunne pinge domænet.

Regards Jens Peter Karlsen.

On Fri, 18 Mar 2011 19:04:23 +0100, Mogens <myn...@mysite.dk> wrote:

>Mogens wrote:
>Det som er lidt en gåde p.t., er hvor i cyberspace mit domæne egentlig
>kontrolleres fra? Dk-hostmaster er det næppe, men hvor kunne det monstro
>så være? Kan man nogetsteds se hvor et domæne p.t. putter sig?

Jens Peter Karlsen

Efter som du skriver at du ikke har oprettet dig som bruger hos
gratisdns er det jo meget logisk at du får en fejl når du forsøger at
hente et password som ikke er oprettet!

Regards Jens Peter Karlsen.

Bertel Lund Hansen

Mogens skrev:

> Ja det er da mageløst.

Det er faktisk mageløst at GratisDSN stiller en server gratis til
rådighed og kører den med en professionalisme der får mange
firmaer til at benytte den i deres opsætning foruden de mange
private der også bruger den.

Du kan på ingen måde kræve noget som helst af GratisDSN andet end
at de holder hvad de lover, og det gør de. Hvis du vil have
service, må du betale en udbyder for det, og det er i øvrigt ikke
ret dyrt.

Bertel Lund Hansen

Mogens skrev:

> Hvordan kunne jeg lige vide at jeg købte et domæne der med alle kunstens
> regler blev skjult for mig?

Du aner ikke en hujende fis om det du har givet dig i kast med.
Og nu er du i gang med at skælde ud på alt og alle for at du ikke
kan hitte ud af det.

Frank Damgaard

On 2011-03-18 18:30, Mogens wrote:

> [...]
> faktisk ville ske i forbindelse med købet. Men det gjorde det ikke - jeg blev intetsteds

det sendes til dig i en email.

> Nå, men købet gik igennem, og jeg fik en mail fra dk hostmaster. Her loggede jeg ind på
> deres hjemmeside og aktiverede domænet.

ok, så har du kontrol med dit .dk domæne, så alt godt så langt.
(jeg forstår så ikke dit piveri i resten af tråden, og domænet
er registreret til dig, det er ikke forsvundet)

> Derefter forsøgte jeg at pinge domænet, og jeg havde bl.a. sikret at det pegede på de
> rigtige engelske navneserveren. Ping fejlede.

DET KAN DU IKKE
du har fået adgang til dit .dk domæne via dk-hostmaster.

gratis DNS giver adgang til DNS opsætning af dit dk-domæne,
det giver ingen service som ping-server, web-server eller mail-server,
det har du jo på din UK-server.

> [...]
> dk hostmasters email for at undgå fejl), og det resulterer i beskeden: "Domænet findes

du skal ikke anføre domænenavn og password.
Du har fået et usernummer/navn, måske noget som LDnnnnnn og et password i en mail,
denne skal du bruge som login. Den mail kan du øjensynlig ikke finde?

> Og så er jeg bare 110% lost. Men der er sikkert svar et eller andet sted i deres
> tumult-forum - men hvor?

vi andre er også lost, men noget tyder på at dit login/password til
gratisdns er forsvundet?
dvs. login til https://ssl.gratisdns.dk/editdomains4.phtml

Jeg fik en mail med subject:
"Subject: Login informationer til GratisDNS.dk (xxxxxx.dk)"

men teksten kan have ændsret sig siden sidst.

Michael Kjærsgård

> Jeg køber et produkt der er komplet cyberidioti

Ikke desto mindre er det trods alt lykkedes for 47316 forskellige andre
brugere at opsætte DNS for 220923 domæner, men du har nok ret - det er dem
der tager fejl.

Guiden du efterspørger ligger her
http://wiki.larsendata.dk/wiki/Hjemmehosting - hvis der som du beskriver af
en eller anden grund ikke automatisk er oprettet en bruger med dit domæne så
start her http://mangler.info/gratisdns/howto/ny_bruger_paa_gratisdns/

-og så hold dog en anden tone, det er ikke Usenet-brugernes skyld at det
ikke er lykkedes for dig.

Frank Damgaard

On 2011-03-18 20:32, Mogens wrote:
> [...]
> de snotnæser hos gratisdns.dk må på en eler anden måde have spærret det. Men åbenbart skal

Du har da adgang til dit domæne via dk-hostmaster?
For du skriver jo du har fået bekræftigelse på dit domæne og
aktiveret det fra DK-hostmaster, (samt login og password der?)
eller?

> Selv hos gratislortedns.dk figurerer sitet som optaget. Men hvem mon adminstrere det????

det er da klart dit domæne er "optaget" du har sgu da lige fået bekræftigelse
fra DK-hostmaster at du har domænet, så det kan jo ikke "sælges igen" til dandomain. dooh.

> Forsøg på "glemt kodeord" hos gratislortedns.dk giver stadigvæk "Domænet findes ikke.
> Sikker på du har tastet rigtigt?"

Du har endnu ikke fundet/fået dit login til DNS opsætning,...
Der er noget er gået galt, du mangler korrekt login/password til gratisdns.
og nytter ikke noget at hælde mere gylle ud før det punkt er opklaret.
øjensynlig en email der er forsvundet?

Chano Andersen

Den 18-03-2011 18:30, Mogens skrev:
> Derefter fors�gte jeg at pinge dom�net, og jeg havde bl.a. sikret at det
> pegede p� de rigtige engelske navneserveren. Ping fejlede.

Det er pr�cis HER det g�r galt.

Med mindre "de rigtige engelske navneserveren" rent faktisk er godkendt
hos DK-Hostmaster som DNS server for .dk dom�ner, s� vil det ikke fungere..

Skulle det ske at de navneservere du har peget p�, rent faktisk er
godkendt hos DK-Hostmaster, s� vil det v�re p� disse servere du skal
styre DNS ops�tningen, og IKKE hos gratisDNS.

Du bruger KUN gratisDNS dns servere, hvis du rent faktisk angiver
f�lgende i DNS server felterne ved bestilling.

ns1.gratisdns.dk
ns2.gratisdns.dk
ns3.gratisdns.dk
ns4.gratisdns.dk
ns5.gratisdns.dk

S�fremt du har angivet noget andet, er det p� disse DNS servere du skal
administrere dom�net.

For at se navneserverene for et .dk dom�ne, kan du lave whois opslag hos
DK-Hostmaster, hvis du ikke helt kan gennemskue det, kan du skrive
navnet p� dom�net her, og derefter kan jeg, eller en anden, sikkert
fort�lle dig, hvem der k�rer DNS for dit dom�ne.

- Chano Andersen

Leif Neland

> [...]
> at de holder hvad de lover, og det gør de. Hvis du vil have
> service, må du betale en udbyder for det, og det er i øvrigt ikke

Det er bare trist de har en så uforskammet support på deres forum.

Leif

Leif Neland

> [...]

> Derefter forsøgte jeg at pinge domænet, og jeg havde bl.a. sikret at det
> pegede på de rigtige engelske navneserveren. Ping fejlede.

Jeg tror du er meget forvirret om hvad du prøver at gøre.
Hvad mener du med de skal pege på de engelske nameservere?
Hvis du har engelske nameservere, så er det dk-hostmasters servere, det
skal indstilles på, og så har gratisdns's nameservere servere intet med
dit domæne at gøre.

Domænekøb og dns-hostning behøver ikke at have noget med hinanden at
gøre, og derfor behøver der ikke blive oprettet et domæne på gratisdns's
nameserver, når du køber det; i princippet ville du kunne købe domænet
direkte hos dk-hostmaster, og der skrive at dns-hostningen lå på dine
egne servere.

At det ikke fungerer sådan, er nok fordi dk-hostmaster hellere vil
overlade slutbrugersupporten til domæneudbyderne.

> [...]
> anførete jeg domænenavn (copy og pastet fra dk hostmasters email for at
> undgå fejl), og det resulterer i beskeden: "Domænet findes ikke. Sikker

Hvad hedder domænet, og hvor lang tid er der gået? Det kan tage nogle
timer for ting at slå igennem.

Forøvrigt, du angiver din mailadresse som myn...@mysite.dk
Dette domæne tilhører en Lasse Olesen, er det din rigtige adresse; hvis
det er en fake-adresse, så brug et .invalid domæne, f.ex.
myn...@mysite.invalid, så Lasse ikke får al den spam, der er tiltænkt dig

Leif

Leif Neland

Den 25-01-2012 22:04, Leif Neland skrev:
> Den 19-03-2011 08:18, Bertel Lund Hansen skrev:

Nå, jeg havde ikke lagt mærke til at det var en gammel tråd, jeg har
lige slettet og genoprettet min newsreader-konto...

Leif