Re: hjemmeside til forening

Bertel Lund Hansen

Per H skrev:

> Hvad findes der af muligheder til en forening, at få en billig (
> gratis) hjemmeside?

> hjemmesiden skal have visse funktioner.

> B.la skal de være en database, hvor man kan tilmelde sig , et vagt
> skema. men kun for aktive medlemmer. alle aktive medlemmer skal have
> adgang til denne database/ skema.

> Den sidste pris jeg hørte om, var ca 6000 kr. for en viutal
> hjemmeside..

Hvis det omfattede det du beskrev her, så er det vanvittig
billigt.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Kim Ludvigsen

Bertel Lund Hansen skrev:

> Hvis det omfattede det du beskrev her, så er det vanvittig
> billigt.

Måske Per lige skal uddybe, hvad det egentlig er, han har
brug for. Han har postet i webhotelgruppen, så hvis han blot
skal bruge et webhotel med adgang til en database, så er
6.000 kroner vildt dyrt.

Hvis han derimod forventer at få lavet hjemmesiden og al
kodning for 6.000 kroner og at webhotellet så samtidig også
er betalt, så er jeg tilbøjelig til at give dig ret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Kim Ludvigsen

Per H skrev:

> vi har brug for at sted til en hjemmeside. laver selv det hele.
>
> jeg har selv en der hedder peka.dk som er udemærket, men i den
> ønskede, skal jeg kunne have en lille database,/ skema. hvor medlemmer
> skulle kunne skrive sig ind. til at tage vagter.
>
> Om det jeg skal bruge er at webhotel, eller noget andet er jeg ikke
> klar over. det skal bare være billigt.

Det står stadig ikke helt klart, hvad du har brug for. Hvis
det er et sted til en hjemmeside, som du skriver, så er det
et webhotel, du leder efter. Jeg har skrevet lidt om valg af
webhotel på denne side:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-websnedker-webhotel.php

Jeg vil tro, at du kan have en kalender liggende på stort
set ethvert webhotel.

Hvis du blot mangler en kalenderfunktion, og du altså ikke
har brug for en hjemmeside, så kan du måske bruge en
eksisterende kalender på nettet som fx Google Kalender.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hold din drømmeferie i Thailand. Find tips og info på: