Hvilken webshop kan anbefales til salg af gavekort og varer

Britt Jensen

Hej gruppe,
jeg har en forretning og vil gerne sælge gavekort og varer.
Der er mange netforretninger at vælge imellem, men hvis nogle
kan anbefale nogle stykker, som de selv bruger, så kunne
valget måske blive lidt nemmere. Så hjælp venligst?
Hvorfor anbefaler du lige en bestemt netforretning.
Er der nogle netforretninger, som nogle har dårlige erfaringer med
og hvilke.

Britt
www.ezanza.dk

Peter Nielsen

>"Britt Jensen" skrev i meddelelsen
Hej Britt, vi er på det 3de standard system efter 2 år. De første 2
havde en række ulemper. Jeg vil lige nævne de væsentligst.
De danske karakterer blev behandlet ukorrekt, Æ, Ø og Å blev vist
med nogle mærkelige karakterer. Check at et evt. system kan
håndtere de danske karakterer. Momsen var kodet fast 25% i
systemet, hvilket betød at gavekort beløb indeholdt moms, hvilket
er forkert. Gavekort er momsfri. Først ved indløsning af gavekort
beregner man moms af den købte vare. Jeg kan kort nævne et par
småting mere. Dårlige vejledninger, alt kommunikation skulle foregå
via e-mails, et telefonnummer til en hurtig hjælp mangler, Små rettelser
i programmer måtte opgives pga. høje konsulentpriser, fakturaer og
følgesedler passede ikke til standard kuverter. Flere programfejl og
skærmbilleder med dårlige ledetekster

Vi har nu brugt WebNetShop.dk i mere end 1 år og er glade for det.
Der er sikkert andre gode systemer, men vær vågen, når du
køber/anskaffer dig et system. Det er et stort arbejde at skifte system,
da det involverer ny indtastning af alle varer og gavekort. Check at
det evt. nye system har en god vejledning og at udbyderen kan tilbyde
kursus til indføring.

-- Med venlig hilsen
Peter
www.netforretning.dk

Bertel Lund Hansen

Peter Nielsen skrev:

> Hej Britt,

Okay, nu er din soam blevet en smule mere sofistikeret, men det
er stadig spam, og personerne er fiktive. Jeg vil ikke gå i
detaljer med hvad der er galt, for så kommer der bare en tredje
bølge hvor du retter de fejl.

Drop nu det pis!

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Sonny T. Larsen

On Wed, 4 Jan 2012 21:15:45 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> er stadig spam, og personerne er fiktive. Jeg vil ikke gå i
> detaljer med hvad der er galt, for så kommer der bare en tredje

Jeg har lukket vedkommendes adgang til news.dotsrc.org.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Peter Nielsen

Bertel Lund Hansen

Sonny T. Larsen skrev:

> Jeg har lukket vedkommendes adgang til news.dotsrc.org.

Tak.

Lars

<splittemi...@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
>er stadig spam, og personerne er fiktive. Jeg vil ikke gå i
>detaljer med hvad der er galt, for så kommer der bare en tredje

De kunne i det mindste sørge for at ezanza.dk og netforretning.dk ikke
var registreret med samme adresse hos dk-hostmaster :)

--
Lars

Bertel Lund Hansen

Lars skrev:

> De kunne i det mindste sørge for at ezanza.dk og netforretning.dk ikke
> var registreret med samme adresse hos dk-hostmaster :)

Lad nu være med at hjælpe dem til at prøve flere gange.