Skrive indlæg med sunsite.dk / dotsrc.org

Christoffer Thygesen

Hvorfor kan jeg ikke skrive indlæg hvis jeg bruger serveren sunsite.dk
/ dotsrc.org jeg har prøvet at indtaste mit brugernavn og adgangskode
til godkendelse.

Dr bliver bare ved med at stå venter på svar oppe i højre hjørne.

Jeg bruger MesNews.

Mvh. Christoffer

Jørgen Nielsen

30-07-2017 skrev Christoffer Thygesen:
> [...]
> til godkendelse.
>
> Dr bliver bare ved med at stå venter på svar oppe i højre hjørne.

Jeg har lige prøvet at besvare din test i dk.test via dotsrc.org og har
samme problem.

> Jeg bruger MesNews.
Samme her.

--
Mvh. Jørgen

Pico

Prøv at bruge news.eternal-september.org den skiftede jeg til da de
andre drillede.

--
MVH
Pico

Christoffer Thygesen

Pico kom med følgende:
Ja det ser ud til at virke. Brugte aioe.org da dotsrc.org ikke virkede.

Mvh. Christoffer

Bertel Lund Hansen

Christoffer Thygesen skrev:

> Ja det ser ud til at virke.

Jeg forlod for nogle år siden med sorg i sindet sunsite.dk fordi
den ikke længere kørte stabilt. Jeg skiftede til
eternal-september.org, og den har kørt klippestabilt lige siden.

--
Bertel
bertel.lundhansen.dk fiduso.dk obese.dk

Jørgen Nielsen

Bemærk at det du svarer på er sendt fra eternal-september.org

dotsrc.org var blot for at se om den virkede.

--
Mvh. Jørgen

Jørgen Nielsen

31-07-2017 skrev Bertel Lund Hansen:

> Jeg forlod for nogle år siden med sorg i sindet sunsite.dk fordi
> den ikke længere kørte stabilt. Jeg skiftede til
> eternal-september.org, og den har kørt klippestabilt lige siden.

Samme oplevelse og erfaring her.

--
Mvh. Jørgen