Thunderbird og citatfarver

Bertel Lund Hansen

Jeg har fået Thunderbird sat op under Linux, og jeg glæder mig over at
de vanvittige ting jeg oplevede for et par år siden, er blevet fikset så
Thunderbird i dag er et velfungerende program til både mail og usenet.
Det kan ikke alt det som Dialog kan, men manglerne er til at leve med.

Den markedrede kun citater med én farve uanset hvilket level det var.
Derfor installerede jeg udvidelsen "Quote Colors". Det resulterede i at
den blå farve blev til sort som den ny tekst, og intetsteds kunne jeg
finde en mulighed for at rette det. Den blev afinstalleret uden at den
blå farve vendte tilbage.

Jeg fandt så på nettet en opskrift på noget JavaScript der skulle
skrives til "userContent.css" som skulle ligge i mappen "chrome", men
ingen af delene findes på mit system, og ligegyldigt hvor jeg prøvede at
placere dem i Thunderbirdafdelingen, så hjalp det ikke.

Er der nogen der kan hjælpe?

Hvis det har betydning, så er det Linux Mint Cinnamon 20 jeg har
installeret.

Findes der en måde i Thunderbird at få vist indlæg som man tidligere har
ignoreret? For mig at se så er de væk for tid og evighed, og det er ikke
altid praktisk.

--
Bertel

Carl Drud

Bertel Lund Hansen <gade...@lundhansen.dk> writes:

> [...]
> den blå farve blev til sort som den ny tekst, og intetsteds kunne jeg
> finde en mulighed for at rette det. Den blev afinstalleret uden at den

Tak for at nævne den. Jeg har tidligere haft den på TB, men den blev
ikke opdateret til de nyere versioner. Men det er den så nu kan jeg se.

Det du beskriver med farverne kan jeg ikke genkende. Virker fint her.

--
Carl

Bertel Lund Hansen

Den 31.03.2021 kl. 22.45 skrev Carl Drud:

> Det du beskriver med farverne kan jeg ikke genkende. Virker fint her.

Okay. Jeg fandt en opskrift med mappen [chrome] og [userContent.css] der
virker.

--
Bertel