Thunderbird bliver værre og værre

Bertel Lund Hansen

Ved hver opdatering bliver Thunderbird mere og mere ødelagt. Nu har du
påtvunget mig et nyt udseende, en ændret linjeafstand, et 'nyt' design
af tal (antallet af artikler), og nu er der ikke kun et men to tal.

Det værste er at de i Linux har spærret for at man kan rulle siden op og
ned som et gardin.

Jeg ville ønske at Pan kunne fungere på mit system, men desværre stiller
viduet sig større og større med uregelmæssige mellemrum, og et af
undervinduerne vokser så det dækker de to andre. Det er ubrugeligt.

--
Bertel, Denmark