Mærkværdig Windows Live Mail

Mortensens

Jeg hjælper, efter bedste evne" en god bekendt med at "holde styr på"
hans pc, men der er opstået en udfordring med Windows Live Mail, som
jeg ikke rigtig har styr på - Live Mail åbnes, helt normalt, med at man
klikker på ikonet i proceslinien, men når programmet åbnes kommer en
popup med følgende tekst: "Log på igen for at hjælpe med at beskytte
dine kontooplysninger" Hvis man siger ok til det, kommer Windows Live
Mail Log Om side, hvor man kan/skal skrive/vælge e-mail adresse og
skrive password - Hvis man vælger / indtaster de nødvendige oplysninger
og klikker på "Log på", så starter processen forfra, "Log på igen for
at ............" - Hvis man blot klikker på X oppe i hjørnet forsvinder
pupuppen, og man kan arbejde helt normalt med sin mail.
Er der nogen som har et råd om, hvordan man kommer ud over denne "køren
i ring"

Mortensen

David Eriksen

Nu er jeg ikke fortrolig med WLM, men du skriver ikke noget om
hvad der sker hvis handlingen springes over?

--
David Eriksen

Mortensens

David Eriksen udtrykte præcist:
Ejeren er taget på familiebesøg, så jeg kan først teste enter weekenden