40tude Dialog, vindus-layout

Peter Loumann

Hej.
jeg er ellers glad for at bruge 40tude Dialog til news.
Men lige nu driver den mig til vanvid:
Et eller andet utilsigtet klik et eller andet sted i brugerfladen (ikke i
nogen menu) har fået mit 3-delte vindu til at forvinde. Nu kan jeg kun se
en af de 3 lister ad gangen.

Har prøvet Settinggs -> Layout -> Window layout.
Der kan jeg fint vælge den ønskede 3-delig der også vises, men når jeg
trykker [OK] sker der intet.
Jeg kan ikke finde noget andet menupunkt der ser ud til at gøre det.
Jeg kan heller ikke finde noget i Help.

Hvad gør en klog?

--
pl

Bertel Lund Hansen

Peter Loumann skrev:

> [...]
> nogen menu) har fået mit 3-delte vindu til at forvinde. Nu kan jeg kun se

Prøv at trykke F8.

Det er ikke sikkert det er der hunden er begravet, men så skriv
igen.

--
/Bertel

Peter Loumann

On Wed, 1 Nov 2017 09:19:13 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Prøv at trykke F8.

Bingo! Tak! Hvodn fandt du ud af det?

--
pl

Bertel Lund Hansen

Peter Loumann skrev:

> Bingo! Tak! Hvodn fandt du ud af det?

Det kan jeg da ikke huske, men det står i menuen:

Navigate - Pane navigation

--
/Bertel

Peter Loumann

On Wed, 1 Nov 2017 15:04:29 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> det står i menuen:
> Navigate - Pane navigation

Ja, sandelig. Sært jeg ikke ku finde det.

--
pl