livemail kollapser

Из Алматы

da jeg forsøgte at åbne mit mail program skete der ingenting, jeg åbnede
mozilla thunderbird der heller ikke åbne, jeg mener at ha set at microsoft
har lukket denne service, men min anden PC men programmet virker volatilt.
Er der nogen der ved mere end mig.

Kim Ludvigsen

Kan du forklare lidt nærmere? Kunne du ikke åbne Thunderbird, eller
kunne programmet åbnes, men ikke hente mails?

Hvis du får en fejlmeddelelse, når du forsøger at åbne Thunderbird eller
hente mails, så gengiv meddelelsen her (ordret).

--
Mvh. Kim Ludvigsen