Thunderbird

Bertel Lund Hansen

Til alt det grundlæggende er Thunderbird okey, men den har nogle
katastrofale mangler. Man kan ikke søge i indlæggene efter ord og vendinger.

--
Bertel

Sven Lindhardt

Det forstår jeg ikke. Jeg gemmer ofte indlæg i foldere og har intet
problem med at søge efter indhold i de enkelte indlæg.
Højre klik på en folder og vælg "Body" og "contains"

Jeg synes søgemulighederne er aldeles fremragende.

Sven

Sven Lindhardt

Jeg tror jeg misforstod dig. Du mente søgning i et enkelt formentlig
langt indlæg. Det kan man vist ikke. Men at søge efter ord og vendinger
i mange indlæg fungerer fint.

Sven

Bertel Lund Hansen

Den 25.05.2022 kl. 10.52 skrev Sven Lindhardt:

> Højre klik på en folder og vælg "Body" og "contains"

Den menu kendte jeg ikke. Hvis jeg markerer en mappe fra mit arkiv og
vælger søgning, kommer der ganske rigtigt en lang liste frem hvor
"Meddelelsestekst" er en mulighed.

Men hvis jeg markerer en nyhedsgruppe, kommer der kun en lille liste
frem, og alle elementerne refererer til headere. Jeg kunne godt tilføje
"Meddelelsestekst" til listen og vælge det, men det virker ikke. Jeg
kunne også tilføje "Paphoved" med samme resultat, men der kom svaret
meget hurtigt.

Men tak for tippet som dog er nyttigt.

--
Bertel