Thunderbird

Jørgen Pedersen

Hej Gruppe
Jeg fået et problem med Thunderbird.
Efter den sidste nye opdatering er min danske sprogpakke forsvundet ud
af Thunderbird.
Jeg kan finde en version af sprogpakken til version 52.
Kan den bruges?
Filen er en .ipx fil hvordan installeres den?
Gruppen sendte mig sidste gang en dansk installationsfil som ved
computerskift er blevet væk.
Er der nogen som venligst vil hjælpe mig, enten med en fil eller en
forklaring på problemet.
På forhånd tak
Med venlig hilsen.
Jørgen

Kim Ludvigsen

Den 01/12/2018 kl. 00.56 skrev Jørgen Pedersen:
> Hej Gruppe
> Jeg fået et problem med Thunderbird.
> Efter den sidste nye opdatering er min danske sprogpakke forsvundet ud
> af Thunderbird.

Du bruger et sikkerhedsprogram til at opdatere andre programmer, det kan
fx være Heimdal eller Avast. Det er ikke altid den slags programmer kan
finde ud af at opdatere til den rigtige sprogversion, hvilket du kan
læse mere om her:
https://support.mozilla.org/da/kb/firefox-thunderbird-skifter-sprog

Thunderbird indeholder sin egen opdateringsfunktion, og den opdaterer
altid til det rigtige sprog.

Der er også en løsning på ovennævnte side, kort fortalt: Du skal slå
opdatering af Thunderbird fra i sikkerhedsprogrammet. Herefter skal du
hente den danske version af den nyeste Thunderbird fra
https://www.mozilla.org/da/thunderbird/ og installere den.

--
Mvh. Kim Ludvigsen