Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

kuvertikon på proceslinien

21 views
Skip to first unread message

Erik snabelA dot

unread,
May 15, 2012, 2:20:39 PM5/15/12
to
Hej.
Jeg har fået Outlook 2010 og når jeg modtager en mail i indbakken kommer der
et ikon nederst i højre hjørne på proceslinien, godt nok!
Jeg har så en del undermapper under indmappen med regler så mailene ryger
direkte i de rigtige mapper, men mår der kommer en mail til en af
undermapperne får jeg ikke et kuvertikon på proceslinien og kan derfor ikke
se at der er kommet en mail.
Ved nogen hvordan jeg kan rette det så ikonet kommer ved alle modtagne
mails?
Erik


Per

unread,
May 16, 2012, 2:02:02 AM5/16/12
to
Der kan være gået ged i noget i reg. db. eller mappen/regel (mappenavn) kan
på en eller anden måde konflikte.

Tag backkup af de mails du har liggende i den mappe, der har problemet - og
gem den fx. på en USB stick.

1: Slet mappen i OE - genstart og opret den igen.

2: Slet mappen og opret en ny mappe med et andet navn, måske det hjælper.

3: måske det er din regel, der er gal med. Hvad sker der, hvis du som forsøg
vælger at respektive mails midlertidigt skal over i en anden undermappe,
hvis du ændrer reglen ?

lidt input til fejsøgning.

mvh. Per







Jan Vestergaard

unread,
May 16, 2012, 5:40:09 AM5/16/12
to
Per kom med følgende:
> 1: Slet mappen i OE - genstart og opret den igen.

Det har ikke noget med OE at gøre ?

Jan


0 new messages