Windows Mail med OE-Quotefix - citatfarvning

1 view

Erik Olsen

Hej

Jeg bruger Windows Mail med OE-Quotefix, og det hat indtil for nylig
fungeret godt.

Efter en Windows-opdatering i ugens løb virker farvning af citater ikke
længere. Jeg har afprøvet de forskellige indstillingsmuligheder og
geninstalleret OE-Quotefix (ver. 1.19.2), men har ikke kunnet løse
problemet.

Er der nogen som ved noget om dette?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Bent E.

Erik Olsen wrote:
> [...]
> ikke længere. Jeg har afprøvet de forskellige indstillingsmuligheder
> og geninstalleret OE-Quotefix (ver. 1.19.2), men har ikke kunnet løse

Ja, nu du siger det , så er det det samme hos mig.
Har først opdaget det nu ;-).

Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk