Konti

Nico de Jong

Hej gruppe

Når man i Outlook Express trykker på Funktioner, skulle der komme en linie
indeholden "Konti", hvorfra man så kan komme videre.
Denne linie findes ikke mere hos mig.

Jeg kan godt se Meddelelsesregler, Nyhedsgrupper og Indstillinger

Er der andre der har set dette, og i givet fald, hvad har I gjort ved det ?

MvH

Nico

Knud Erik

"Nico de Jong" <nico_at_farumdata_dot_dk> skrev i en meddelelse
Hej
Måske er noget du kan bruge her
http://thesource.ofallevil.com/communities/newsgroups/en-us/default.aspx?pg=1&p=1&tid=bd978d0a-221b-4bc4-8105-d353cdfdf086&dg=microsoft.public.outlookexpress.general&cat=&lang=&cr=&sloc=

Knud Erik

Nico de Jong

"Knud Erik" <kepF...@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> "Nico de Jong" <nico_at_farumdata_dot_dk> skrev i en meddelelse

YES ! Linien med "No Modify Accts" skulle slettes.
Tak for hjælpen

Nico