Mail appen vil ikke hente/sende mail.

Benny W. Jensen

Vores stationære computer som min kone og jeg bruger med hver sin konto og
brugerflade, vil lige pludselig ikke synkoniser hendes mails og jeg kan ikke
finde nogle indstillinger, som kan afhjælpe problemet. Hun har en Hotmail.dk
adresse.
Den stoppede med at synkoniser for et par dage siden. Min kone logger ikke
ind på computeren og det har gået fint siden W8 kom på marked. Den kørte
også fint på W8.1 indtil for et par dage siden.
Er der nogen, som har en løsning?

Benny

Børge Justesen

Der er ikke outlook express i win 8, så prøv:

--
Børge Justesen