Højre muse klik på Mail afsender og blokere? OS XP. Mail Outlookexpress

@worldonline.dk jørgen.anderesen

Når jeg får alle disse mail, som jeg ikke vil ha, kan jeg enten bruge
mailens egen "afmeld / tilpas indstillinger". Men det virker somregel ikke,
de sender bare nye mails igen. Jeg kan også bruge, at højre klikke på
afsender og så trykke "Bloker Mail", men hjælper alt det?
Eller jeg kan bruge OutlooksExpress meddelelsesregler og blokere herfra så
mailene ikke bliver hentet fra Severen etc., men lige meget syntes det at
hjælpe. Eller skal vi bare affinde os med disse mails og så bare slette dem
på normal måde uden, at åbne dem selvfølgelig?

Ole C

jørgen.anderesen skrev blandt andet:
Hvis du blokerer afsenderens mails-adresse, kommer der ikke flere mails fra
den.
Men spam kommer som regel fra mange forskellige email-adresser....
Din udbyder ser ud til at være TDC, som jeg mener har et ganske effektivt
spam-filter.
Det skal sandsynligvis aktiveres på din web-mail side - og kan måske også
justeres til en højere virkningsgrad.

--
vh
Ole C