Socket-fejl: 10060, Fejlnummer: 0x800CCC0E Win7pro

Jørgen.Andersen

Når jeg vil sende mail får jeg denne fejl og jeg har byttet port, hvad er
der galt

Forbindelsen til serveren mislykkedes. Konto: '<kontonavn>', Server:
'<SMTP-server navn>', Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Socket
Error: 10051, Fejlnummer: 0x800CCC0E

Hvis du modtager denne fejlkode du er mere end sandsynligt at have et
problem med din internetudbyder (ISP) blokere adgangen til port 25. Du kan
ændre din SMTP-portnummer, at din e-mail-klient bruger i din klient
konfiguration.Standarden alternativ port til brug er 587.

Hvis du stadig oplever problemer med overførsel email du tjekke dine
antivirus-indstillinger. Sommetider antivirussoftware kan blokere e-mail
bliver sendt korrekt. Hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du kontakte

Jørgen.Andersen

"Jørgen.Andersen" <30...@worldonline.dk> wrote in message
NB:
Jeg glemte at sige jeg har TDC og bruger den OutlookExpress, som kan køre
med Win 7>

Jørgen Nielsen

20-01-2016 skrev Jørgen.Andersen:

> Når jeg vil sende mail får jeg denne fejl og jeg har byttet port, hvad er
> der galt

Port 25 er spærret hos TGC,0 prøv at skifte til port 587

<https://erhvervkundeservice.tdc.dk/TDC-Mail/Funktioner-og-brug/Mailserver>

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Peter

"Jørgen.Andersen" <30...@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> NB:
> Jeg glemte at sige jeg har TDC og bruger den OutlookExpress, som kan køre
> med Win 7>
Du må mene Office Outlook - Outlook Express kan ikke køre i Win 7.

Peter

Jørgen.Andersen

"Peter" <doc...@hotmail.com> wrote in message
Takker.
JO, det kan denne "OutlookExpress "oe6_v2.1" den koster 10euro i Donation.

Jeg har nu fået OutlookExpess til at sende mails igen, jeg installerede den
påny med de samme indstillinger, som før. Nu virker den, og det uden at
ændre noget, jeg slettede hele kontoen og så ind igen med samme
indstillinger. Mærkligt

Jørgen.Andersen

"Jørgen Nielsen" <nosp...@get2net.dk> wrote in message
Takker,
Jeg ringede til TDC, som bad mig slette kontoen og så ind påny, og mærkelig
nok det hjalp. Og som jeg skrev til "Peter" med helt de samme indstillinger
som før.