Mapper mangler efter komprimering i Outlook Express

PR

Hej gruppe
I går valgte jeg ok til at komprimere mapperne i Outlook Express ved nedlukning.
I dag mangler de fleste af mapperne, men alle *.dbx filerne findes.
Jeg har prøvet bl.a. sikkerhedskopiere *.dbx filerne og geninstallere jf. MS-hjælp, men funktionen
kan ikke se de manglende dbx filer.
Heldigvis har Inbox "overlevet" men bl.a. Sendt post mangler.
Nogen forslag?
Peter

Lars E. P.

D. Mon, 5 Aug 2013 14:13:01 +0200, skrev "PR"
<randlov...@post9.tele.dk> :
Nu bruger jeg ikke OE mere, men svjh kan man slette den mapp der
hedder Folders.dbx med OE LUKKET. Så vil den blive gendannet næste
gang du starter OE og du kan se alle mapperne.

Hilsen Lars

PR

"Lars E. P." <use...@kal2000.dk> skrev i en meddelelse
Hej Lars
Tak for hjælpen, det satte mig på sporet. Den enkle fremgangsmåde gendannede blot den korrumperede
mappeoversigt på en ny måde. Men ved et tilfælde opdagede jeg i går, at komprimeringsfuntionen
åbenbart laver en *.bak fil, der havner i papirkurven, hvor der lå bak-filer af samlige mapper for
mange måneder tilbage. Folders.bak - omdøbt til folders.dbx gendannede filoversigten, nu skal jeg
blot gendanne samtlige mapper med samme procedure (suk).
mvh Peter R.